Skip to main content

Al weken kunnen wij geen draadloos tv via KPN kijken. Al talloze keren (soms anderhalf uur achtereen) met KPN-medewerkers aan de lijn gehangen, nieuwe DVS die geen contact maakt met systeem, monteur over de vloer gehad: maar nog steeds geen oplossing, wel geld kwijt aan DVS. Ik sta op het punt KPN-contract op te zeggen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en is er uberhaupt een oplossing?

Hallo @B010 de enigste stabiele oplossing is een netwerkkabel installeren tussen modem/router en tv-decoder.

 


Van harte welkom op ons forum @B010. Ik lees dat jouw Draadloze Verbindingsset niet lekker werkt. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Het is vrij druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. 

Je kunt de stappen volgen om een storing met de Draadloze Verbindingsset op te lossen. Feit blijft uiteindelijk dat je de verbinding omleidt via het stroomnetwerk. Daarom is de verbinding gevoeliger voor verstoringen. Dat kan voor storingen tijdens tv kijken zorgen, of dat tv kijken (tijdelijk) helemaal niet lukt. Wat JanD aangeeft klopt; de meest stabiele verbinding is altijd een directe verbinding via een netwerkkabel.