Skip to main content

Ik heb nu weken last van storingen op mijn tv ,je kan geen programma meer volgen .Stekkers erinĀ  stekkers eruit .modem uit ,modem aan dan kan je weer even kijken en dan na een half uur weer niet.Er zijn werkzaamheden geweest een tijdje terug ,maar dat heeft alleen maar voor problemen gezorgd heb ik het idee .Op de website kom je niet verder en zo blijf je maar hebben.Ā 

@Ben er klaar meeĀ Kunt u aangeven welke werkzaamheden er een tijdje terug zijn geweest, door wie ?Of betrof het een update op afstand door KPNvan het TV-kastje ? welke TV kastje heeft u, type ?


Goedemorgen, kpn is bezig geweest met het verbeteren van het netwerk in onze buurt , het is alleen maar erger geworden. Ik heb een tv kastje van het merk Artis VIP 2952.Ā 

M.v.gĀ 

Michel


@Ben er klaar meeĀ Heeft u de ontvanger ook een reset naar fabrieksinstellingen gegeven ? Op deze paginaĀ Hoe reset ik de Interactieve tv-ontvanger? | KPNĀ staat aangegeven hoe dat moet met-Ā  maar ook zonder in het menu te komen. ( punt 2.)


Welkom bij ons op het forum @Ben er klaar mee, als je al weken storing ervaart bij het tv kijken kan ik me voorstellen dat je daar klaar mee bent! Heb je de reset die Hans voorstelde al kunnen doen, hoe ging het daarna? Kan je ook vertellen hoe de tv-ontvanger(s) is verbonden met de Experia Box, is dat met een directe kabel of gaat dit via een draadloze verbindingsset? Ik ben ook benieuwd of je, sinds dat onderhoud, iets merkt aan het internet. Blijft dat wel werken of merk je daar ook een verschil in?


Goedemiddag ,de tv ontvanger is via een draadloze verbindingdset verbonden,maar die branden gewoon zoals hetĀ  hoort ,van het internet geen last.

Ik heb hem zojuist gereset ,dus het is afwachten of hij het goed blijf doen .

Ben benieuwd !

Bedankt voor jullie hulp morgen laatĀ  ik wat weten, of het gewerkt heeft .

Fijne avond,

Michel

Ā 


Top, ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat. Mochten de verstoringen terugkomen kan je de draadloze set tijdelijk vervangen door een kabel om te vergelijken hoe het daarmee gaat. Het kan zijn dat ze, ondanks dat de lampjes daarop goed branden, wel een aandeel hebben in de storing.


Nou mensen wat een heerlijkheid ,sinds gistermiddag geen last meer gehad .

Hopelijk blijft het zo .

Bedankt voor jullie hulp!

M v g .

Michel


Dat klinkt goed, zo is het het fijnste kijken. Veel kijkplezier! Mocht het terugkomen, of als je andere vragen voor ons hebt, je weet ons te vindenĀ :slight_smile: