Skip to main content
Beantwoord

Alle Afstandsbediening codes geprobeerd maar volume regelen werkt niet

• 7 maart 2025
  • 9 reacties
  • 132 keer bekeken

Hallo,

Mijn KPN afstandsbediening is gekoppeld aan mijn Philips tv, de aan/uit knop en de source werken wel, maar de geluidsknoppen werken niet. Alle codes via de website geprobeerd. 

Wat het nog gekker maakt is dat de geluidsknoppen het wel doen als ik op de tv bij instellingen > afstandsbediening > instellen voor tv, de afstandsbediening instel maar als ik vervolgens op OK druk dan doen de geluidsknoppen het weer niet meer.

Ik hoop op de gouden tip. Alvast bedankt!

Groet,

Carly

Beste antwoord door PeterG

Heel verhaal ingetypt met ruime uitleg wat nu te doen; storing op het forum. Niet geplaatst, tekst weg.

Nu helaas even kort. Reset nu eerst de afstandsbediening door rood en blauw ingedrukt te houden tot het rode ledje brandt. Daarna op OK drukken.

Nu opnieuw instellen, mogelijk eerst weer aanmelden op de box. Daarna instellen voor Philips.

Houd de bronknop ingedrukt samen met de OK totdat rode LED brandt. Daarna 326 intoetsen voor Philips.

Ik zie dat ik eerder een typefout maakte met 327 Sorry daarvoor

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
  • 65302 reacties
  • 7 maart 2025

Oude of nieuwe Philips werkt bij mij met code 327. Handmatig invoeren dus.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 maart 2025

Die werkt bij mij helaas niet..

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025

ik had hetzelfde probleem en onderstaande instelling heeft het opgelost

Instelling→ afstandsbediening->afstandbediening en accessoires->kpn afstandsbediening l8→ bedien je tv met de kpn afstandsbediening→ handmatig.

Dave van Toer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 128 reacties
  • 7 maart 2025

Hier zijn er nog een paar om te proberen in handmatige modus. Om deze in te stellen kun je deze handleiding volgen;

https://www.kpn.com/service/televisie/afstandsbediening/instellen

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2025

Alles geprobeerd, en niks werkt. De tv aan/uit en source knop blijven werken, de volumeknoppen niet. 

De omschrijving van PvdVeen kan ik niet volgen want na inst.>afstandsbediening, krijg ik andere opties

PeterG
Superuser
  • 65302 reacties
  • 8 maart 2025

Licht het rode ledje wel op bij de volume knoppen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2025

Bij de volumeknop naar beneden knippert het bovenste rode lichtje, bij de volumeknop naar boven en de muteknop gaat het onderste lampje groen knipperen..

PeterG
Superuser
  • 65302 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2025

Heel verhaal ingetypt met ruime uitleg wat nu te doen; storing op het forum. Niet geplaatst, tekst weg.

Nu helaas even kort. Reset nu eerst de afstandsbediening door rood en blauw ingedrukt te houden tot het rode ledje brandt. Daarna op OK drukken.

Nu opnieuw instellen, mogelijk eerst weer aanmelden op de box. Daarna instellen voor Philips.

Houd de bronknop ingedrukt samen met de OK totdat rode LED brandt. Daarna 326 intoetsen voor Philips.

Ik zie dat ik eerder een typefout maakte met 327 Sorry daarvoor

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2025

Yessss, heeft gewerkt! Hartelijk dank 😊