Skip to main content

Email ontvangen. Modem is ontvangen, tv ontvanger niet. 

In KPN retour doos de modem, tv ontvanger, afstandbediening, adapters en bedradingen gedaan en deze afgegeven bij PostNL (goed dicht geplakt en bewijs van afgifte).

Hoe zou het mogelijk kunnen zijn dat KPN alleen de modem heeft ontvangen?

 

 

Welkom op het forum @ACWVDH! Soms gaat dit in de registratie mis bij het scannen van de apparatuur in het pakket. Dit kunnen we achteraf prima voor je herstellen door even een snelle controle te doen. Zou je je profiel in kunnen vullen en het liefst, als je deze nog hebt, in de persoonlijke opmerkingen de Track and Trace code noteren. Dan kan ik aan onze kant van de lijn de boel in orde maken en de herinneringen stopzetten. Ik hoor graag van je! :relaxed:


Hallo Bram, Heb het gevraagde ingevuld, ook barcode van verzending en dat ik sinds juli 2021 teveel abonnement heb betaald. 


Email ontvangen. Modem is ontvangen, tv ontvanger niet. 

In KPN retour doos de modem, tv ontvanger, afstandbediening, adapters en bedradingen gedaan en deze afgegeven bij PostNL (goed dicht geplakt en bewijs van afgifte).

Hoe zou het mogelijk kunnen zijn dat KPN alleen de modem heeft ontvangen?

 

 

Welkom op het forum @ACWVDH! Soms gaat dit in de registratie mis bij het scannen van de apparatuur in het pakket. Dit kunnen we achteraf prima voor je herstellen door even een snelle controle te doen. Zou je je profiel in kunnen vullen en het liefst, als je deze nog hebt, in de persoonlijke opmerkingen de Track and Trace code noteren. Dan kan ik aan onze kant van de lijn de boel in orde maken en de herinneringen stopzetten. Ik hoor graag van je! :relaxed:

Zie mijn vervolgbericht. 

Profiel ingevuld. Barcode. Klacht i.v.m. teveel betaald sind juli 2021 (zie contract). 


@ACWVDH ik heb de gegevens doorgezet naar onze afdeling logistiek. Mocht er in de tussentijd nog een bericht naar je verzonden zijn kan het zijn dat deze nog aankomt. Die mag je verder negeren. Wat betreft het teveel betaalde abonnementsgeld, ik denk dat afhandeling hiervan voor je vlotter en handiger zou gaan door telefonisch contact op te nemen. Dit kan je doen via 0800-0402. Mocht je het toch liever via het forum willen afhandelen zou ik je willen vragen hiervoor een nieuw topic aan te maken. Gezien de rust op het forum zal deze verder wel vlot in behandeling worden genomen. :relaxed: