Skip to main content
Beantwoord

Alle instellingen ivm geplande opnames zijn gewist

• January 1, 2022
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Alle instellingen ivm geplande opnames zijn gewist zonder hiervan kennis te geven ??

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @t.beelen2, welkom op het KPN forum. Dat is even schrikken, helemaal als je er zo naar uit had gekeken om nog afleveringen te bekijken. Ik had zelf ook dit probleem: ik had serie opnames gepland en deze waren ineens weg en er werd niet meer opgenomen. Bij mij bleek dit een kwestie van een nieuw seizoen te zijn. Voor ieder seizoen moet je namelijk weer opnieuw serie opname plannen. Ik zou je dus willen adviseren om daar eens naar te kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2022

Hallo @t.beelen2, welkom op het KPN forum. Dat is even schrikken, helemaal als je er zo naar uit had gekeken om nog afleveringen te bekijken. Ik had zelf ook dit probleem: ik had serie opnames gepland en deze waren ineens weg en er werd niet meer opgenomen. Bij mij bleek dit een kwestie van een nieuw seizoen te zijn. Voor ieder seizoen moet je namelijk weer opnieuw serie opname plannen. Ik zou je dus willen adviseren om daar eens naar te kijken.