Skip to main content

Goedenavond,

Onze tv-ontvanger van Arris doet het niet (er gaat geen enkel lampje aan). Ik heb alle stekkers er al in en uit gedaan. Stroom is er ook af geweest. Is er nog een mogelijkheid om te resetten? Zo nee, is het mogelijk om een nieuwe ontvanger te krijgen? Dank alvast voor het antwoord. 

 

*admin: afgesplitst

Goedemorgen beste wagm even gratis 0800 0402 bellen kpn dan zal het wel weer goed komen. 😀👍


Werkt ook het lampje op de stroomadapter niet? Indien wel, staat de schakelaar aan de achterkant op 'aan'? Eventueel stekker blok heeft wel stroom?

Indien het dan nog niet wil even boven vermeld nummer bellen voor gratis omruil.

Afstandsbediening houd je dan. Noteer je itv abonnementsnummer + pincode voor activeren van de nieuwe ontvanger. 


Hoi @Wagm. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer aan gaat. Heb je al gecontroleerd of het lampje op de stroomadapter brandt, zoals @PeterG al aangaf? Verder vindt je op onze storingspagina een aantal stappen die je kan doorlopen om wellicht het probleem te verhelpen. Als het lampje niet brandt dan hoor ik dat graag van je en zal ik voor je uitzoeken hoe we een nieuwe tv-ontvanger bij jou thuis krijgen. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice, dan wordt je gelijk verder geholpen. Ik hoor graag van je!

 

 


@Wagm Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Ik ben alleen wel benieuwd wat uiteindelijk de oplossing was. Als het probleem toch nog niet is verholpen, dan hoor ik het graag van je.