Skip to main content

Gisteren na ongeveer 1,5 uur moeite eindelijk iemand aan de telefoon die me zou helpen, maar vanochtend blijken ook al mijn opnames verdwenen, of iig kan ik ‘opnames’ nergens meer vinden?

Help! … Opnames zijn hoe ik TV kijk! Live vaak geen optie (en terugkijken ook niet omdat je dan niet vooruit kan spoelen).

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Vervelend Puck. Als je geen nieuw abonnement hebt afgesloten dan moeten je opnames er nog zijn, waarschijnlijk zullen deze vanzelf weer verschijnen. Misschien kan je de tuner even een reset geeft, bijvoorbeeld even de stekker eruit en erin na een minuut. Je kan ook even controleren op de KPN tv app of op www.interactievetv.nl voor je opnames.


Helaas, geen nieuw abb. maar medewerker heeft een fout hersteld en daarmee is wel soortvan nieuw abb. situatie ontstaan (er moesten ‘vinkjes’ aan of uit, en dan trekt het systeem zijn eigen conclusies) dus het is allemaal permanent foetsie… (Mijn gratis opnemen was zelfs ook helemaal verdwenen, dat is gelukkig inmiddels hersteld, maar qua opnames die ik al had helpt dat helaas niet.) 

 

Maar dank voor je tip.


Dat is echt balen, zeker als je veel opnames had staan.


Ja, ik kijk eigenlijk alleen maar via opnames (zelden live) maargoed, dat komt door chronisch ziek (MS) en daarmee dus tegelijk ook wel gewend aan (snel) aanpassen aan ‘verlies’ 😉 (waren alleen wel een paar series die net drie of vier weken bezig waren en terugkijken gaat maar een week dus tja… oppikken halverwege of maar helemaal vergeten) dank iig voor je reacties en meedenken (altijd fijn).


Hoi @Puck's, wat een vervelende situatie. Ik ben alleen bang dat ik ze niet terug kan toveren als ik jouw verhaal zo lees. Want ik begrijp dat mijn collega het een en ander heeft gewijzigd, dat heeft ervoor gezorgd dat de opnames zijn verdwenen. Dus als ze niet meer bij ITV Online staan en ze komen niet terug na een reset van de ontvanger, dan zijn ze volledig verdwenen. 


Hallo Bart-Z, 

 

ja, dat was me al duidelijk.

Geen idee hoe ik deze topic kan sluiten...

 

 

 


Dat heeft zich bij mij gekruist, ik had op tijd van plaatsen van mijn reactie die van jou nog niet gezien, excuses. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten. 


Nou… hoe sluit ik mijn topic?


Niet meer reageren is voldoende. Nu deze een antwoord heeft is deze een soort van gesloten al kan er nog wel gereageerd worden. Als dit aansluit kunnen wij hier op verder gaan of de reactie afsplitsen naar een eigen topic. 


Hm. Weghalen gaat niet?

Enige optie is dus de emails over meldingen van nieuwe reacties uitschakelen?

(Dan kan het dus zijn dat iemand me toch nog iets vraagt of zegt en ik daar dan niets van weet en dus in de beleving van de ander niet de moeite neem om te antwoorden… Noem me ouderwets, maar dat vind ik geen fijn idee. Ook niet heel fijn dat er nergens gemeld is voordat ik mijn vraag plaatste, dát een topic eenmaal geplaatst dus in feite onuitwisbaar is...)


Dit is een openbaar forum waar iedereen zijn vraag kan stellen en waar de community elkaar helpt. Weghalen van topics doen we eigenlijk niet. Het kan namelijk informatie bevatten waar anderen baat bij hebben. Nu is dat voor dit topic niet het geval. Ik zal hem daarom op slot gooien zodat er niet meer gereageerd kan worden.