Skip to main content

Vorige week ook een dag dat er heel veel opnames verdwenen waren. Vrijdag weer zichtbaar. Vanaf zaterdag staan er nog een paar willekeurige opnames. De rest is verdwenen. Kan me voorstellen dat er sommige al meer als een jaar op stonden, maar die van vorige week zijn ook ineens weg. Ik zie hier nu ineens max 200 uur opnemen, is voorheen geen enkel probleem geweest, weet zeker dat we veel meer opnames hadden staan. Ik heb niks veranderd aan mijn abonnement. Ook op mijn telefoon of andere tv's niet zichtbaar. Vind het ook vreemd dat als je op de ene ontvanger wat verwijderde dat dit niet altijd op alle tv's verwijderd was. Staan hele belangrijke opnames tussen, die ik niet voor niets bewaard had.

 

Hallo @Opnamesverdwenen, welkom op ons forum!

Opnames worden opgeslagen in de Cloud, zodat je op ieder apparaat toegang hebt tot jouw opnames. In de Cloud is per persoon 200 uur aan ruimte voor opnames beschikbaar gesteld. Het feit dat de opnames in de Cloud bewaard worden, betekent ook dat als je een opname op één van de apparaten verwijderd, deze op alle apparaten verwijderd wordt. Het is niet mogelijk om een opname van slechts één apparaat te verwijderen. Opnames ouder dan een jaar worden inderdaad automatisch verwijderd. Als de opnames in het afgelopen jaar zijn opgenomen en je de opname niet zelf verwijdert, zou je deze nog wel moeten kunnen zien. Zie je de opnames niet op jouw tv-ontvanger? Geef deze dan een herstart. Als een herstart niet werkt, kan het helpen om de tv-ontvanger een reset te geven. Instructies hiervoor vind je onder kopje 2 op dezelfde pagina als de herstart instructies.

In het geval dat de opname daadwerkelijk is verdwenen, kan ik niet meer dan mijn excuses aanbieden. Opnames die verdwenen of verwijderd zijn, kunnen we helaas niet terughalen. Ook mislukte opnames kunnen we niet herstellen. Je kunt in dit laatste geval nog wel gebruik maken van de Terugkijk functie via de Gids. Dit kan tot maximaal een week na uitzending van het programma.

Kom je er zo uit? Als je nog andere vragen hebt, stel deze gerust. We helpen je graag verder.