Skip to main content

Kun je 4 k dan buiten je abonnement aanzetten als extra dienst? 
ik kon alleen 4K krijgen als ik meteen een ander abonnement afsloot. ( hussel) aangezien ik een telefoon van mijn werkgever heb heb ik hier niets aan, tevens zou dit dan betekenen dat ik voor Spotify zou moeten betalen….. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Als je al een “hussel” abonnement hebt kun je diverse onderdelen in je pakket aan- en uitzetten. Dat kan niet als je nog een “oud” (pre-hussel) abonnement hebt.


Precies.. je word zo dus bijna verplicht om een hussel abonnement te nemen. Juist dit vind ik jammer, aangezien ik al een mobiel van mijn werkgever heb en hier dus niets aan heb. Dit zou dus betekenen dat ik geen 4K kan krijgen tenzij ik een mobiel abonnement erbij neem waar  ik dus niets aan heb. 


Dit zou dus betekenen dat ik geen 4K kan krijgen tenzij ik een mobiel abonnement erbij neem waar  ik dus niets aan heb. 

Nee, dat betekend het niet. Je kunt gewoon een hussel abonnement nemen zónder een mobiel abonnement. 


Oké, maar dan houd het dus in dat ik mijn huidige voordeel van spotify dus kwijt raak, omdat ik een nieuw abonnement

moet afsluiten?

 


Beste @Rcw en @jlthkoch, ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. Spotify zit bij Hussel niet meer inbegrepen inderdaad. Toch kan het zijn dat je onder de streep goedkoper uit gaat zijn, dat is afhankelijk van wat je precies kiest. Je kunt in MijnKPN zien wat de mogelijkheden zijn. Als je hier vragen over hebt, laat het gerust weten. 


Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het duidelijk is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Helemaal duidelijk. Inmiddels contact gehad met Ziggo en mijn abbonement na 6/7 jaar opgezegd bij KPN..

 


Helemaal duidelijk. Inmiddels contact gehad met Ziggo en mijn abbonement na 6/7 jaar opgezegd bij KPN..

Heb je ook uitgerekend hoeveel je had kunnen besparen met dat Hussel abonnement aangevuld met Spotify premium?


Bij ziggo in ieder geval een fikse korting de eerste maanden. Bij kpn ook aangegeven of ik ook korting kreeg, omdat ik een nieuw abonnement af moest sluiten. Dit was niet mogelijk omdat ik al een bestaande klant was. ( 6 á 7 jaar) 

Daarbij komt ook nog dat ik graag naar de formule 1 kijk. Wat mij bij kpn dus nog eens €15 kost. 
Dus ja ook naar de kosten gekeken.


Jammer, @Rcw! Even goeie vrienden 🙂.


Ik neem dan aan dat je meteen TV Max hebt afgesloten? Want dat is het énige (en duurste) abonnement van hen met één (1 !) 4k zender. KPN heeft er 3 al als extra afneembaar i.c.m. basispakket tv.
Verder kun je bij Ziggo maar 1 ontvanger krijgen die opneemt en opnamen afspeelt. Op de andere tv's leveren zij alleen maar lineaire tv.

Maar als je naar Formule 1 kijkt (wanneer zou dat trouwens weer van start gaan??) dan ben je idd (wat) goedkoper uit bij Ziggo.


Ik neem dan aan dat je meteen TV Max hebt afgesloten? Want dat is het énige (en duurste) abonnement van hen met één (1 !) 4k zender. KPN heeft er 3 al als extra afneembaar i.c.m. basispakket tv.
Verder kun je bij Ziggo maar 1 ontvanger krijgen die opneemt en opnamen afspeelt. Op de andere tv's leveren zij alleen maar lineaire tv.

Maar als je naar Formule 1 kijkt (wanneer zou dat trouwens weer van start gaan??) dan ben je idd (wat) goedkoper uit bij Ziggo.

Is niet helemaal waar. Je kan voor je 2e, 3e, 4e & 5e TV een CI+ module leveren waarmee je ook interactieve TV krijgt. Alleen opnemen e.d. gaat er niet mee. Maar dat kan je dan weer doen met de ZiggoGo app op je telefoon.


Dat werkt alleen in oud-Ziggo gebied interactief, @TFHFony . In oud-UPC gebied is de CI+ ook alleen maar lineair.


Ook bij mij: wil gewoon een 4k ontvanger hebben… jaren trouwe klant… nee u moet over naar Hussel… tijd om rond te kijken naar andere aanbieders.


Tja, dan heb je weinig keuze, @wnijmeijer . Alleen Ziggo biedt momenteel 4k aan. Met één zender (KPN heeft er DRIE). Moet Ziggo wel mogelijk zijn op je adres natuurlijk; die zijn niet landelijk. Verder móet je bij hen dan het dúúrste pakket nemen. Bij KPN hoeft dat ook niet.

Maar waarom zou je de 4k ontvanger willen als je geen 4k zenderpakket neemt? De overige zenders zijn en blijven HD (en die paar SD zenders).

Verder zijn er nog bugs in de 4k 5202 waarvan m.n. het veel zachtere geluid lastig is. Sommige gebruikers heb het volume op 80 % om voldoende geluid te hebben.

Als je een 4k UHD televisie hebt is het voor de 4k-Netflix app, Youtube-app e.a. ook niet nodig. Die zittten dáár al in natuurlijk.

Met ALLES IN EEN is 4k sowieso niet mogelijk. Toen die propositie werd geïntroduceerd was er nog helemaal geen 4k en derhalve ook geen 4k-ontvanger. Daarom is in 2017 “Internet + TV” abo en nu aangepast naar Hussel.