Skip to main content

Geen beeld vanaf zender 4 en hoger. Wel beeld op 1,2 en 3

En wat voor een TV ontvanger gebruik je?


UHD 4K


Deze nog geen half jaar in gebruik


Maar de vraag was wat voor een TV ontvanger je gebruikt.

Of he je soms een CI+ module in jouw televisie voor Digitenne.


Philips Ultra HD Smart TV destijds gekregen als welkomstgeschenk bij een abonnement van KPN


En Interactieve TV UHD tv-ontvanger


En Interactieve TV UHD tv-ontvanger

 

Arris VIP 5202

Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box)

Of die ronde witte.

 

Welke heeft u? 


Arris VIP 5202


@Simon Duin 

 

Probeer hem te resetten.

Haal de spanning (volksmond stroom) er voor 1 a 2 minuten ervan af.

Ik weet niet of er een schakelaar achterop de Arris VIP 5202 zit, maar haal dan de voedingsplug uit het stopcontact.

Wat 1 a 2 minuten en zet de spanning er weer op en laat hem opstarten.

 

Hij is toch wel met de Experiabox of Box 12 verbonden met een UTP kabel? 

 

Hoor graag of dit heeft geholpen. 


Hi en welkom op ons forum @Simon Duin. Zoals je ziet denken we hier graag met je mee. 

Ben je er uit gekomen met de laatste tips van @joop2011? Zo niet, vertel dan zo uitgebreid mogelijk wat je op de andere zenders te zien krijgt en wat je al hebt geprobeerd. Ik ben ook benieuwd naar hoe jouw Arris tv-ontvanger precies is aangesloten op je modem en tv.

Je kunt voor hulp hierbij ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Dat kan makkelijker zijn, omdat je dan direct contact hebt. Via het forum kan het langer duren, afhankelijk van hoe druk het is.


Het is opgelost. Stroom 2 minuten eraf gehaald en toen was er weer beeld op alle zenders

Bedankt voor de support


Top @Snelletje , bedankt dat je het even laat weten!

Even voor de duidelijkheid; ben jij dezelfde persoon als @Simon Duin? 


ja


Mooi, dan weten we dat het helemaal in orde is!


Hi allen! 

Er is op dit moment (21 oktober 2023) inderdaad een storing met iTV waardoor alleen NPO 1, 2 en 3 het lijken te doen. 

In ons storingstopic houden we jullie op de hoogte. Ik heb alle reacties die hier tot dusverre binnen zijn gekomen daar ook heen verplaatst.