Skip to main content

Goedemorgen, ik ben verhuisd. Volgens kpn kon ik mijn aansluitingen meenemen, echter stuit ik in mijn nieuwe huis op alleen een coax aansluitingen en heb ik een alles in 1 pakket. Hoe los ik dit op?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

Welkom op het forum @Sylvia90!

Als je jouw abonnement kon verhuizen naar je nieuwe adres, zal er ook daadwerkelijk een KPN lijn naar toe lopen. Dat je het aansluitpunt niet kunt vinden zorgt er voor dat het best lastig wordt om onze apparatuur aan te sluiten, dus ik help je daar graag mee verder!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik vanaf afstand kan achterhalen waar het KPN aansluitpunt hoort te zitten, mocht ik dat niet naar boven kunnen halen in de systemen dan is het ook nog mogelijk om hier een monteur voor aan te sturen :slight_smile:


Zover mogelijk heb ik mijn profiel ingevuld! Ik hoop dat het lukt. Zou wel gezellig zijn om tv te kijken in het nieuwe huis 🙃


Bedankt! Ik zie dat er inmiddels al via een andere weg contact is geweest en dat er een monteur is ingepland voor morgen tussen 08:00 en 10:00, dat gaat vast helemaal goed komen! :slight_smile: