Skip to main content

Wij ontvangen geen beeld op de normale tv kanalen maar hebben wel het geluid.

Netflix en Videoland kunnen we gewoon kijken via de tv en hebben daar ook beeld bij.

We hebben al een nieuw kastje gekregen en ook alleĀ HDMI uitgangen al geprobeerd maar dit lijd tot niks!

Wie weet hier de oplossing voor?

HoiĀ @LekkerderĀ ,


1/ Selecteer het juiste input kanaal op de afstandsbediening van jouw TV middels de source knop. De source-knop verschilt per type afstandsbediening. Dit kan variĆ«ren van een vierkant met een pijl erin tot een EXT of AV knop.Ā 
2/ Kies nu het juiste input kanaal (ook wel extern kanaal). Weet je niet welke de juiste is? Ga ze dan 1 voor 1 langs door op de source-knop te drukken. Wacht elke keer 10 seconden voordat het beeld verspringt. Bij het juiste input kanaal verschijnt het KPN-menu of live tv.
Ā 

Als dat niet werkt, zou ik eens een andere HDMI-kabel proberen.Ā 

Ā 


Beste @Lekkerder

Is het inmiddels gelukt om het weer werkend te krijgen, en hebbenĀ die tips geholpen van @Noordzee?


Hoi @LekkerderĀ en welkom op het forum! Wat een aparte kwestie.Ā :smile: Ā Kijk je Netflix en Videoland ook via de TV-ontvanger, of via de TV zelf (als je een Smart TV hebt bijvoorbeeld)? Ik raad je ook de tips van @NoordzeeĀ aan, controleer goed of het input kanaal goed staat. Zeker als je externe geluidsapparatuur aangesloten hebt op de TV of ontvanger. Dat kan verklaren waarom je wel geluid hebt maar geen beeld.Ā 

Mocht de oplossing hem hier niet in zitten, dan adviseer ik ook om een andere HDMI kabel te testen. Wellicht werkt de huidige niet goed meer. Ik hoor je bevindingen graag!Ā 


HoiĀ @LekkerderĀ en welkom op het forum! Wat een aparte kwestie.Ā :smile: Ā Kijk je Netflix en Videoland ook via de TV-ontvanger, of via de TV zelf (als je een Smart TV hebt bijvoorbeeld)? Ik raad je ook de tips vanĀ @NoordzeeĀ aan, controleer goed of het input kanaal goed staat. Zeker als je externe geluidsapparatuur aangesloten hebt op de TV of ontvanger. Dat kan verklaren waarom je wel geluid hebt maar geen beeld.Ā 

Mocht de oplossing hem hier niet in zitten, dan adviseer ik ook om een andere HDMI kabel te testen. Wellicht werkt de huidige niet goed meer. Ik hoor je bevindingen graag!Ā 

Nou @Sanne_M, we waren allebei tegelijk!Ā :joy:


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


We hadden wat @NoordzeeĀ geschreven heeft al geprobeerd! En ook met een andere HDMI-Kabel En wat @Joep1965Ā  Hebben we ook al geprobeerd ā€¦Ā Het is super raar allemaal!

We krijgen nu een nieuwe Router opgestuurd en als dat niet helpt dan moet er maar een KPN Monteur komen! Wij weten het ook niet meer :(Ā 

Maar super dank voor het meedenken allemaal.

Ik zal het laten weten of het gelukt is met een nieuwe Router.


NouĀ @Sanne_M, we waren allebei tegelijk!Ā :joy:

@Dennis SchreveĀ Haha ik zag het inderdaad.Ā :smile: Ā Wat een timing!Ā 

@LekkerderĀ Heel vreemd inderdaad dat dit allemaal niet geholpen heeft, maar wellichtĀ dat de nieuwe router uitkomst biedt! Ik hoop op goed nieuws.Ā :fingers_crossed_tone1:

Ā 


@LekkerderĀ Is het gelukt met de nieuwe Experia Box? Ik ben benieuwd!Ā 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer