Skip to main content

Beste,

hier ook zojuist een KPN+ geïnstalleerd en een harman kardon google speaker gekoppeld en inderdaad alleen geluid wanneer je programma opnieuw start of op unicast zet.

Neem aan dat KPN met een oplossing komt 😉 

hebben jullie ook dat het geluid vertraagd lijkt tov het beeld? En geluid harder zachter werkt niet helaas met afstandsbediening. En zou helemaal mooi zijn als het geluid van de tv gelijktijdig ook zou werken 🙏🏻.

 

Iemand hier ook ervaring mee dat laatste?

 

mvg Dave

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Dave T-5R .  

Hier is een actueel overzicht van de issues die we momenteel in kaart hebben gebracht.  Mijn advies is om je hier op te abonneren. 

 

In jouw geval ben ik ook nog benieuwd hoe je het hebt aangesloten. 


Hallo Erwin,

Het kpn kastje is rechtstreeks met netwerk kabel aangesloten vanaf de experiabox. Kan ook niet anders denk ik 😁. De harman kardon speaker is via het wifi netwerk verbonden. Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen. 
 

Gr Dave


Oh, via de wifi verbonden?  Hoe moet ik mij dat voorstellen? Zit er ook een fysieke aansluiting op die versterker?  De meest stabiele oplossing is toch vanaf de tv een kabeltje (hdmi of optical) naar je versterker.

Ik hoop dat dit bij jou ook een optie is? 


Ik zal vanavond eens kijken maar volgens mij heeft de harman kardon cititation speaker geen andere aansluiting.