Skip to main content

Binnenkort is het zover, glasvezel op mijn adres in een landelijk gebied. Helaas geen KPN, maar Delta. Ik wil van Delta alleen internet afnemen, is het mogelijk dat ik dan geabonneerd blijf op KPN interaktieve TV (alleen dan zonder mijn huidige ADSL/4G buitengebied)? Heb ook nog 5 mobiele abonnementen lopen, geen idee of de voordelen daar (korting/extra MB's) zouden vervallen.

 

(er zijn topics over dit onderwerp maar die zijn al 3 jaar oud, hopelijk is het inmiddels wel mogelijk)

 Interactieve tv is alleen in combinatie met internet mogelijk. 


Goedemorgen @Marcel rf, zoals hierboven al wordt aangegeven is het niet mogelijk om zonder internetabonnement Interactieve Televisie af te nemen. Ik lees dat je ook mobiele abonnementen bij ons hebt, de verdubbeling van de databundels komt sowieso te vervallen bij een stopzetting van internet via KPN. Afhankelijk van of je nu KPN Compleet voordelen hebt of ook Hussel voordeel is er ook nog een kans dat de extra korting op 1 of meerdere mobiele abonnementen. 


Ok bedankt het is mij helder. Ik heb mijn abbo bij Deltafiber teruggezet naar internet only en hou het KPN pakket verder zoals het was


Inmiddels zijn we weer n jaar verder en krijgen wij ook in ons dorp eindelijk ook glasvezel van Delta. Ik wil graag een snelle glasvezel verbinding maar zou voor tv bij KPN willen blijven. Ik heb interactieve tv, internet en mobiel via KPN en de voordelen van een Compleet abonnement maar word nu gedwongen voor tv over te stappen naar Delta. Klopt dit nog steeds? Of kan KPN over de Delta glasvezel interactieve tv leveren? Het is toch niet van deze tijd dat je geen vrije keuze van provider hebt?


Inmiddels zijn we weer n jaar verder en krijgen wij ook in ons dorp eindelijk ook glasvezel van Delta. Ik wil graag een snelle glasvezel verbinding maar zou voor tv bij KPN willen blijven. Ik heb interactieve tv, internet en mobiel via KPN en de voordelen van een Compleet abonnement maar word nu gedwongen voor tv over te stappen naar Delta. Klopt dit nog steeds? Of kan KPN over de Delta glasvezel interactieve tv leveren?

Nee. Dat kan niet. Ik denk ook niet dat KPN dat überhaupt zou willen. Tv kost nu 10 euro. Voor 10 euro tv leveren, zonder internet er bij, op de manier zoals KPN dat doet, met tv ontvanger en uitgebreid zenderpakket, ik denk niet dat da rendabel is.

Het is toch niet van deze tijd dat je geen vrije keuze van provider hebt?

U kunt toch gewoon over stappen naar Delta? Die levert ook tv hoor...Â