Skip to main content

Sinds kleine 2 maanden woon ik samen met iemand. En er is alleen internet aangevraagd. Vervolgens krijgen we tv er bij. Geen problemen maar waarom word het naar ons gestuurd als we dat niet hebben aangegeven te willen en er nu wel voor betalen? Ik vind dit echt niet kunnen er is alleen internetpakket aangevraagd meer niet. En word ons door andere gezegd dat tv gratis is bij kpn en dat het gewoon kon. Maar nu wel 10 euro betalen voor 1 tv ontvanger waar we niet om hebben gevraagd. Waar is het dan fout gegaan?

Als het goed is heb je na de bestelling een orderbevestiging ontvangen.  Wat staat daarop? Alleen internet of met tv?


TV is zeker niet gratis bij KPN. Het kost inderdaad 10 euro per maand. Groot gelijk dat je dit niet wilt betalen voor al die reclamezenders

Hopelijk heb je nog een bewijsje van je bestelling. Vul anders jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator het TV-pakket misschien voor jou uitzetten.  


Hi @Mommy95, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor iets moet betalen, wat je niet gaat of wil gebruiken.. Ik heb meteen even gekeken omdat je het adres al had ingevuld in je profiel. Hierbij zie ik een aanvraag voor internet (en bevestiging) op 12 november. Hier zat inderdaad geen interactieve televisie bij. Echter, op 16 november is dit eraan toegevoegd. Daarnaast heb je later in november ook de pincode en het abonneenummer van ons ontvangen om de ontvanger te installeren.

Interactieve televisie is niet gratis, jullie betalen nu de eerste 6 maanden € 5,00 voor de tv-ontvanger. Wil je geen interactieve televisie? Dan kan je dit opzeggen in de MijnKPN omgeving. Dan krijg je een retourdoos thuisgestuurd om de tv-ontvanger weer naar ons te sturen en zal vanaf dat moment de ontvanger niet meer in rekening gebracht worden! Ik kan dit natuurlijk ook voor je aanpassen. 

Wil je even laten weten of ik het voor je moet aanpassen?


@Mommy95 

Wil je dat Susan het TV-abonnement uitzet? Dat scheelt jullie weer 10 euro per maand. 

 


Reageer