Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Twee weken lang werkte het normaal. Ik legde een andere ethernet kabel aan en sindsdien alleen Ned 1,2 en 3. Alle andere zenders zijn zwart. 

Ik de oude ethernet kabel en poorten gebruikt. Zelfde verhaal. Alle zenders op 1, 2 en 3 na, functioneren niet. 

HDMI kabel is sowieso in orde en het heeft niets met de hdmi poorten te maken. Graag asap een oplossing.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

 

Beste @Nicodepiko, welkom! Welke tv gebruik jij? Heb je geprobeerd om de instellingen te gebruiken die in het vorige topic benoemd werden? 

 

Ik heb een nieuwe hdmi kabel gepakt en aangesloten op een andere hdmi aansluiting op de TV. De TV wil meteen een hdmi/OTT device installeren, zoals ik ook op de andere hdmi heb gedaan. Maar nu heb ik dat niet gedaan en een andere box geïnstalleerd. De intelligent remote is wel als OTT device geïnstalleerd. Op deze hdmi poort werkt het nu wel.

Welke tv-ontvanger gebruik je? En zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Beste Marcia,

 

Nee, ik heb het zelf opgelost, maar uiteindelijk was het een ander technischer verhaal, want ik had de subnet van de modem/router veranderd.

Eerder had ik een extra AP geplaatst, waardoor ik de LAN IP adressen in de DHCP server  moest veranderen, maar ISP DNS is toen per op 'off' komen te staan. Nadat ik deze weer op 'on' heb gezet deden de zenders en radiostations allemaal weer.


Ah, ja dat was niet meteen iets waar ik aan dacht inderdaad. Goed om te lezen dat je het zelf hebt op kunnen lossen en bedankt dat je de oplossing hier deelt. Wellicht help je daar anderen ook nog mee!