Skip to main content

Beste,

 

sinds vanavond kunnen wij alleen 1,2 en 3 ontvangen alle stappen al doorlopen die op kpn stond. De kpn app werkt wel. Heel vervelend is dit. Ook al tevens een paar dagen geen in demand beschikbaar. KPN wat te doen nu

Gebruik je digitenne? Bel dan even met 0800-0402 Als je geen digitenne gebruikt maar interactieve tv (met een witte KPN afstandsbediening) controleer eens of je nog wel kunt pauzeren en zappen met de witte afstandsbediening. Lukt dat niet, controleer dan of je met de afstandbediening van KPN of van je TV het bronkanaal van je TV kunt aanpassen naar de juiste HDMI of SCART aansluiting, die waar de ontvanger van KPN op zit aangesloten.


Ik heb interactief. Zappen lukt wel alleen vanaf rtl 4 is het beeld zwart. 


Om te beginnen even stroom van de tv ontvanger halen, half minuutje wachten en weer aansluiten. Heeft dit niet geholpen dan kun je het volgende proberen: MENU - INSTELLINGEN - druk 2 keer achter elkaar op de gele knop - kies software verwijderen JA en terug naar fabrieksinstellingen JA.  - of - als je het nieuwe tegelmenu op je ontvanger hebt kies je onder systeem INSTALLEER en FRISSE START. Hoop dat dit helpt!


Ik kom niet in instellingen ‘ is niet beschikbaar’ geeft ie aan. Als ik 2 keer de gele knop druk kom ik op you tube 


Welk merk en modelnummer staat onderop je tv ontvanger?


Arris vil 2952 V2


VIP2952 V2


Gebruik dan mogelijkheid 3 op deze pagina. Hier gebruik je de fysieke knop op het apparaat.


Gabriele,

Ik zou in jouw geval maar even de Chat gebruiken. Ik zag net bij een andere  vraag dat het 8 dagen heeft geduurd voordat er een Webcare medewerker heeft gereageerd. 

https://www.kpn.com/service.htm

 


Hi @Gabriella2610, welkom op het forum. 

We denken graag mee. Is het gelukt om de ontvanger te resetten via de link van Matthias en zoals hieronder aangegeven? 

Zo niet, waar loop je precies vast? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

 


Gabriella, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


heb hetzelfde probleem als gabriella. ben nu met antwoord alex p /kpn bezig hoopt dat dit lukt. marja


het heeft geholpen. alles werkt weer.


het heeft geholpen. alles werkt weer.

Perfect, maakt mijn leven weer makkelijk! 😊

Hoe is het opgelost? 


95p of 95% probleem opgelost door voorbeeld van alex_p👍👍

 

Dankjewel hiervoor het werkte bij mij ook namelijk

Groetjes


95p of 95% probleem opgelost door voorbeeld van alex_p👍👍

 

Dankjewel hiervoor het werkte bij mij ook namelijk

Groetjes

Fijn om te lezen! 


Had het zelfde probleem ineens op de slaapkamer. De optie Frisse Start vanuit het instellingen menu is niet echt een factory default te noemen als na deze actie de apparaat naam nog steeds “SLAAPKAMER” is. 😉

Dit was trouwens ook niet de oplossing.

Uiteindelijk opgelost met de procedure van @Alex_P 


Had het zelfde probleem ineens op de slaapkamer. De optie Frisse Start vanuit het instellingen menu is niet echt een factory default te noemen als na deze actie de apparaat naam nog steeds “SLAAPKAMER” is. 😉

Dit was trouwens ook niet de oplossing.

Uiteindelijk opgelost met de procedure van @Alex_P 

Goed om te lezen!