Skip to main content

Na elke update van de interactieve tv kastjes hebben we alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3.

En moeten we de hele boel weer resetten.

Nu weer het geval.

Wat gaat er toch steeds mis bij KPN, bij Telfort nog nooit problemen gehad en nu hebben wij sinds de overgang in 2020 heel veel problemen.

Kunnen jullie hier s.v.p. iets aan doen?

Na elke update van de interactieve tv kastjes hebben we alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3.

En moeten we de hele boel weer resetten.

Nu weer het geval.

Wat gaat er toch steeds mis bij KPN, bij Telfort nog nooit problemen gehad en nu hebben wij sinds de overgang in 2020 heel veel problemen.

Kunnen jullie hier s.v.p. iets aan doen?

Inmiddels telefonisch contact gehad met KPN


Hoi @Anuschka_1975, je hoort natuurlijk meer zenders dan alleen NPO en de regionale zenders te kunnen kijken. Bij de overgang van Telfort naar KPN is er technisch niets veranderd. Toch lees ik dat 't niet lekker werkt, daar moet natuurlijk naar gekeken worden. Je hebt inmiddels ook contact met de klantenservice gehad, hoe is het afgelopen? Ik hoor het graag, ook als je vragen hebt.


Afgelopen maandag contact gehad met de klantenservice.

Er zouden 2 nieuwe kastjes voor interactieve tv worden opgestuurd.

Gisteren contact gehad met de klantenservice om te vragen hoe lang dit duurt.

Want we hebben nu nog steeds alleen maar Nederland 1,2 en 3 omdat de update er nu niet meer uitgehaald kan worden.

Maar hier konden ze geen antwoord op geven want het lag nu bij de logistieke afdeling.

Echt spijt dat ik in oktober niet gewoon over ben gestapt naar een andere provider.

We hebben het laatste half jaar zoveel problemen gehad.......


@Anuschka_1975 Hi Anuschka, ik zag ook je privébericht. Goed dat je nieuwe tv-ontvangers krijgt, maar het is wel zo handig dat je weet wanneer (en waar) je ze ontvangt. Het gebeurt vaak dat ze naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt in je buurt worden gestuurd, zodat je ze daar kan ophalen. Heb je een bevestiging per e-mail of sms ontvangen over het verzenden van de nieuwe tv-ontvangers? Je hoort gewoonlijk altijd een bevestiging te ontvangen. 

Ik kijk graag voor je na hoe het met de nieuwe tv-ontvangers zit. Kan je daarvoor jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen en geef je hier in je topic een seintje wanneer je dat hebt gedaan?


Goedendag, dank je wel voor je reactie.

Inmiddels heb ik een SMS ontvangen met de info waar ik de ontvangers op kan halen vandaag.

Hoop dat het probleem dan is verholpen.

 

Met vriendelijke groeten,

Anuschka 


@Anuschka_1975 Fijn om te horen! Ik ga er wel vanuit dat 't dan opgelost is. Laat maar weten of alles is gelukt met de nieuwe tv-ontvangers.


Ik had gisteren hetzelfde. De oplossing die ik aangereikt door de vriendelijke en geduldige helpdeskmedewerker was naast het ontkoppelen van de TV-ontvanger gedurende 20 seconden (hielp niet) was deze.

Ga met de knop Menu naar de instelling Systeem en kies voor Frisse Start. Duurt even omdat de de software opnieuw geladen moet worden, maar het werkte wel. 


Ik had het ook vandaag dat er alleen Ned 1, 2 en 3 te kiezen waren. De oplossing van Frisse Start werkte hier ook. Duurt wel even, dus even geduld (5-10 minuten).