Skip to main content
Beantwoord

Alleen NPO 1,2 en 3

• 7 augustus 2025
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Al van alles geprobeerd, reset, uitgezet, contact verbroken, niets helpt. Lekker zo’n update

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Bea324. Net als jimny en Peter ben ik ook benieuwd hoe, wat en waar je die precies ervaart. Je kunt alleen NPO 1, 2 en 3 kijken dus, maar waar doe je dat? En is dat ook op andere apparaten?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig, kan je er meer over vertellen? Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website.

Bekijk origineel

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1919 reacties
  • 7 augustus 2025

@Bea324  waar gaat het precies over bv tv+ app etc etc  zo ja heb je wellicht iets aan onderstaande link

PeterG
Superuser
  • 64382 reacties
  • 7 augustus 2025

En dan vragen wij ook weer: “om welke tv ontvanger gaat het?”

Je geeft vrij weinig informatie. Mijn moeder had dit een jaar geleden in 5 weken enkele keren. Op de Arcadyan HMB2260. Die is toen omgeruild want was gewoon stuk.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17315 reacties
  • Antwoord
  • 11 augustus 2025

Welkom op de community ​@Bea324. Net als jimny en Peter ben ik ook benieuwd hoe, wat en waar je die precies ervaart. Je kunt alleen NPO 1, 2 en 3 kijken dus, maar waar doe je dat? En is dat ook op andere apparaten?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig, kan je er meer over vertellen? Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 augustus 2025

Heb telefonisch contact gehad en het probleem is opgelost door naar fabrieksinstellingen te gaan.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17315 reacties
  • 14 augustus 2025

Dat is goed om te lezen ​@Bea324, dat klinkt alsof dus het over een tv-ontvanger ging. Veel kijkplezier weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer