Skip to main content

Hallo,

eindelijk na jaren krijg ik een aanbod van KPN om goedkoper uit te zijn voor hetzelfde abonnement.


Maar is er echt alleen nog maar een TV+ box te krijgen?


Ik was tester van dat waardeloze ding. 


Korting op zijn tijd is in ieder geval welkom, maar die TV+box niet.

 

We zijn inmiddels een paar maanden verder en ja er zitten nog wat kinderziektes in maar bij mij werkt de box uitstekend.  Was ook tester. En ja alleen de tv+ box is nog beschikbaar. 


We zijn inmiddels een paar maanden verder en ja er zitten nog wat kinderziektes in maar bij mij werkt de box uitstekend.  Was ook tester. En ja alleen de tv+ box is nog beschikbaar. 

Dat is dan balen voor me.
Bedankt voor je antwoord.


We zijn inmiddels een paar maanden verder en ja er zitten nog wat kinderziektes in maar bij mij werkt de box uitstekend.  Was ook tester. En ja alleen de tv+ box is nog beschikbaar. 

Bijzonder dat de STB bij jou schijnbaar wel goed werkt.

Ik lees alleen maar issues bij dit product ,dit is alles behalve stabiel en kinderziektes dat is wel erg kort door de bocht.

-STB die niet op start

_STB die maar blijft op starten

-Geluid  issues

-Synchronisatie issues

-Alleen geluid geen beeld

-Iedere keer als je tv wil kijken de stekker er 2 min uit moeten trekken om beeld te krijgen.

-Problemen met programma gids

-STB die terug gaat naar TT app als je die als laatste gebruik.

-CEC issues

Kinderziektes ?

Grote problemen lijkt het meer op ik heb hier al vaker gezegd haal dat ding uit de uitrol en ga hem eerst door ontwikkelen dit is een drama en KPN onwaardig.

 

mvg


Hier doet die het ook heel aardig. Geen klachten. Maar ja, hij is zeker nog niet af.


We zijn inmiddels een paar maanden verder en ja er zitten nog wat kinderziektes in maar bij mij werkt de box uitstekend. 

Technisch doet dat ding z'n werk als je deze gewoon aan een stereo televisie koppelt en/of geen behoefte hebt aan Dolby geluid.

Functioneel is de TV+ Box voor mij nog een absolute NoGo zolang er geen HD+ zenders en geen eigen zenderlijsten zijn.

Daarnaast zijn er mijns inziens nog wel een aantal andere functionele tekortkomingen.

 


Ik zat gisteren nog naar een film te kijken. Geen ondertiteling. Maar de ondertiteling kon ik aanzetten. Werkte in eerste instantie goed. Maar na een paar mintuten begon die achter te lopen. Steeds meer achter te lopen. En toen had ik opeens Engelse ondertiteling 😖