Skip to main content
Vraag

Alleen NPO 1,2,3 zijn beschikbaar via tv.kpn.com

• 15 november 2024
  • 3 reacties
  • 440 keer bekeken

L.S.

Als ik op mijn PC ( bekabeld, KPN) naar tv.kpn.com ga , zie ik weliswaar alle programma's, maar alleen NPO 1,2, en 3 doen het, en alleen het huidige programma. Terugkijken kan je wel zien, maar het signaal gaat niet “lopen”

Dit heeft tot voor kort wel gewerkt, maar nu niet meer. 

vr gr rob

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8795 reacties
  • 18 november 2024

Hoi ​@robklugkist , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
We zijn inmiddels een paar dagen verder, speelt dit probleem nog steeds? Ik heb het zelf net ook even geprobeerd maar kan gewoon alle zenders kijken (en dus niet alleen NPO 1,2 & 3). Laat je ons weten wat de huidige stand van zaken is?

PeterG
Superuser
  • 65823 reacties
  • 18 november 2024

Je gebruikt toch niet nog Windows 7 of 8.1 hè.

Onder W7 gaat het niet meer werken. Onder 8.1 zou je nog kunnen proberen om CHROMIUM te upgraden. Maar ook met het eveneens verlopen 8.1, het blijft best effort.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 maart 2025

Ook ik heb al weken geen beeld op andere zenders behalve nl1,2en3 via de browser op mijn macbook. Het beeld van andere zenders blijft grijs maar ik hoor wel geluid. Opnamen van andere zenders lijken ook niet te werken..

Chrome, Brave, Safari, Arc

M1 Pro, 14.6.1

Update: Ik zie nu dat dit komt door de displaylink die ik gebruik om meerdere monitoren aan te sluiten op mijn macbook. Jammer dat TV kijken niet werkt icm aangesloten schermen via displaylink :(