Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem, er is geen update voor chrome.
Iemand nog suggesties?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen @Cor Van Leijden

Op welk apparaat gebruik je de KPN iTV app? Ik ga er vanuit dat je dit al geprobeerd hebt, maar voor de zekerheid toch de vraag: heb je het apparaat ook helemaal uitgeschakeld en opnieuw opgestart? De KPN iTV app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Check ook via de instellingen van de app of de functie Kijken of 3G/4G aan staat (Profiel → Instellingen → Kijken over 3G/4G): zo ja, zet deze dan uit en check of TV kijken via de andere zenders dan wel werkt?

Ben benieuwd naar je bevindingen!


Hallo Shyrin,


Bedankt voor je reactie.
uiteraard heb ik eerst op het form gezocht voor dat ik ben gaan vragen.
Al deze suggesties heb ik idd al geprobeerd.
Helaas werkt dit allemaal niet.
 


Jammer! Tip is om wel te vermelden wat je al wel geprobeerd hebt, zo voorkom je dat er oplossingen aangedragen worden waarvan je al weet dat die niet werken. Kun je nog aangeven op welk apparaat en met welk besturingssysteem je de KPN iTV app gebruikt?


Het systeem is Android 10.
Alles is up to date, itv app opnieuw geïnstalleerd..
Al heel wat keren opnieuw opgestart.
Maar nee, niets werkt. 


Nog een aantal vragen die ons helpen om naar een oplossing toe te werken:

  • Welke versie van de app heb jij? (versienummer is te vinden onder Profiel → Hulp & Ondersteuning → Over deze applicatie)
  • Dus zowel via 3G/4G of een Wifi verbinding werkt het niet: welke foutmelding krijg je bij de andere TV zender
  • En als je naar https://tv.kpn.com/ gaat, inlogt: zijn alle zenders dan wel of niet beschikbaar? 
  • Als je met een ander apparaat op dezelfde locatie inlogt, is dan ook alleen NPO 1, 2 en 3 beschikbaar?
  • Je kunt in de KPN iTV app inloggen met jouw abonnementsnummer en pincode of MijnKPN ID: wil je op beide manieren eens inloggen en aangeven of dit een verschil maakt?

Tot slot de vraag of jij je klantgegevens kunt invullen in jouw Forum profiel, dan kunnen wij vanaf onze kant het één en ander controleren. Graag jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de KPN Moderators.

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ik hoop dat het opgelost is? Anders hoor ik het graag!


De kpn app op mijn nieuwe LG tv doet het niet, althans alleen ned 1,2 en3.

melding: sorry… kan de video niet laden, probeer het later opnieuw.

waarom werken de andere zenders niet??