Skip to main content

Hoi,

Ik kijk boven via de wifi (via de kpn app) op een lg smart tv naar alle zenders. Werkt prima,geen klachten. 

Echter sinds gisteren opeens alleen ned 1 ned 2 en ned 3....hoe kan dit nou weer.

Niks met de instellingen oid gedaan.

Ik heb dus GEEN kastje/decoder/kaart/schotel etc. op de bovenverdieping. Ik kijk via de wifi.

Uiteraard wel het volle all-in pakket voor beneden.

De laatste update van de kpn app op de lg tv is van 18-09 jongstleden. Verder nog geen updates van zowel de tv op de kpn app beschikbaar (zojuist nog gecheckt).

Graag een oplossing.

Groeten Erik

 

Ik heb de KPN app op m'n LG net nog bijgewerkt en die werkt via Wi-Fi naar behoren, ook andere zenders. Al valt mij wel op dat hij niet meer in de lijst van bronnen (HDMI1, 2, Decoder etc.) staat als je op de source-knop drukt en dat is wel lastig, want dan moet je steeds naar de LG Content Store app gaan om 'm op te starten.


Hier hetzelfde probleem..eerder was dit 1x per maand. Even tv uit en weer aan zetten en het was weer goed. Alleen sinds een maand werkt dit niet meer. Al de app van mijn tv gehaald en opnieuw geïnstalleerd, werkte niet. Heb 2 weken terug KPN gebeld en die kunnen mij niet helpen zeggen ze. 

Hierna de tv naar de fabrieksinstellingen terug gezet en daarna alles weer geïnstalleerd..  toen deed de app het weer.

Word er een beetje moe van maar wil het kastje niet meer in de kamer hebben maar word bijna gedwongen op deze manier. 


Hebben jullie ook een Tube zoals vodafone met een unlimited sim kaart ben je van al het geprobleem af.


Hebben jullie ook een Tube zoals vodafone met een unlimited sim kaart ben je van al het geprobleem af.

Ik kijk gewoon via het netwerk op mijn tv. Glasvezel 500/500. Tv boven heeft het probleem veel minder en op de telefoon helemaal geen last.. 


Hey guys, welkom! Niet fijn kijken als je regelmatig zo met de app bezig moet. Ik herken dit niet als iets waar op dit moment een bekend probleem mee is. Dus ik heb even navraag gedaan, ik kom er bij jullie op terug.


Zelfde probleem hier sinds ongeveer een week…

LG app laat alleen npo 1,2,3 zien en de rest niet. Héél irritant.


Hier laat de app alle zenders gewoon zien (op twee verschillende LG's). Advies: app deïnstalleren, tv even spanningsloos maken, weer inschakelen en de app weer installeren. Wellicht dat dat helpt. 


Het is inderdaad niet iets dat we herkennen als een algemener voorkomend probleem. Ik kan dan ook alleen maar de stappen die Henk al noemt aanraden.


Het spanningsloos maken heeft geholpen. Ik had al eerder de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat werkte niet. Nu werkt het weer. Hopelijk blijft het zo, de stekker is lekker weggewerkt hier en dus niet eenvoudig te bereiken…

Dank Henk!