Skip to main content

Vorige maand heb ik mijn Alles-in-één abonnement (tv, internet en vaste telefoon) na vele jaren gewijzigd in tv+internet.

Concreet betekent dit enkel dat ik geen vaste telefoonaansluiting meer heb. Verder geen enkele verandering: zelfde modem en zelfde tv-ontvanger.

En nu zou ik mijn tv ontvanger moeten terug sturen??? Tv kijken zonder ontvanger… hoe dan???!!! 🙃

Via de mail deze oproep ontvangen - noreply@kpn.com - waarop ik niet kan reageren. Lekker is dat #not

En bellen kost mij €1,10(!) per minuut???

Wtf, serieus???

Bij KPN is toch bekend wat ik aan KPN huur-apparatuur in huis heb???

 

Wat ik ook echt jammer vind is dat ik geen enkele korting krijg als zijnde jarenlange vaste klant terwijl ik keurig netjes de niet overeengekomen verhogingen telkens heb betaald...

 

@1312 Ik weet niet welk nummer u belt, maar de klantenservice is bereikbaar onder nummer 0800-0402 en is gratis.


Hoi @1312, welkom bij ons op het forum. Als je alleen je telefoonnummer verwijderd is het gek dat je een bericht krijgt dat de tv-ontvanger terug moet sturen.

Na het doen van een wijziging krijg je ook een bevestiging van wat er precies wijzigt. Staat daar ook alleen het telefoonnummer in, of is er volgens de bevestiging meer gewijzigd?

Zoals Hans al zegt zijn wij gratis te bereiken op 0800-0402. Als je hebt gegoogled op een nummer kan het zijn dat je een doorschakeldienst hebt gevonden. Dan betaal je naar een betaald nummer maar zij verbinden je door naar ons gratis nummer. Als je een bedrijf (niet alleen KPN) nodig hebt, kijk dan altijd op de website van het bedrijf. Daar kom je het juiste nummer tegen.


@Jasper Omdat het niet mogelijk is om enkel mijn vaste telefoonaansluiting te laten vervallen zonder wijziging in abonnement, was ik dus verplicht om dit te doen. Ik heb een Hussel Internet abonnement afgesloten, echter concreet in de praktijk veranderd er helemaal niets: zelfde modem en zelfde tv-ontvanger.

 

Hier heb ik per mail - afzender noreply@kpn.com - een bevestiging van ontvangen.

 

Telefoonnummer van de klantenservice kan ik helaas niet vinden op kpn.com

Ik ga ook geen tijd en energie meer besteden aan iets wat niet mijn fout is...

 


 

Telefoonnummer van de klantenservice kan ik helaas niet vinden op kpn.com

 

 

Hallo @1312 ,

Zoals hierboven al tweemaal benoemd is KPN tussen 8.00 en 20.00 gratis te bereiken via 0800-0402. Bel niet via een 0900-nummer ! 

 

Vermoedelijk wordt jouw apparatuur meteen omgeruild voor de modernste apparatuur. Je ontvangt dan het modem V12 en de nieuwste TV-ontvanger. 

Hierdoor ga je optimaal profiteren van je nieuwe abonnement. 

Wacht even de apparatuur af, en het terugsturen van de oude apparatuur kan eenvoudig via een Post-NL-punt. Uiteraard pas iets terugsturen nadat je nieuwe spullen hebt ontvangen…..

(Bij mij is ook onlangs de oude V9 vervangen door de V12 i.v.m. glasvezel….) 


@Noordzee Bedankt voor je reactie. Jij ook @Jasper 

Ik heb al een V12 modem, geen nieuwste tv-ontvanger maar deze doet 't prima.

 


Het kan inderdaad zijn dat de tv-ontvanger ook word vervangen, maar dan verwacht je niet alleen een bericht dat een ontvanger moet worden teruggestuurd. Dan zou je ook iets verwachten dat aangeeft dat er een nieuwe wordt verzonden.

Daarom de vraag naar de bevestiging ook, stond daar niets over het verwijderen en/of toevoegen van een tv-ontvanger?

 

Bellen met het genoemde nummer blijft de beste weg, maar als je dat niet wilt kan ik ook een blik werpen. Daarvoor heb ik wel gegevens nodig, die kan je invullen op je forumprofiel.