Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben recentelijk van Telfort naar KPN '’verplaatst'’ om het zo te benoemen, en ik zou graag Turkse zenders willen bestellen. Hoe doe ik dit? Moet ik daarbij een hele nieuwe abonnement bestellen, en die van Telfort afsluiten?

Of is er een makkelijkere oplossing waarbij ik mijn huidige internet behoud en '’alleen'’ Turkse zenders erbij bestel?

Op dit moment heb ik alleen een '’internet en mobiel'’ abonnement. Zodra ik de Turkse zenders product wil toevoegen, verschijnt er een melding waarin staat dat mijn product niet herkent wordt.

Dit mag je op het Telfort Forum vragen voor Thuis  Internet en TV is dat nu nog de vraagbaak ik kan je wel op weg helpen. Je neemt als ik het goed lees helemaal geen TV af via Telfort? Normaal gesproken kan je dit via de TV ontvanger doen, of via Mijn Telfort Thuis, te vinden via abonnement en daarna extra's wijzigen.

Als je een Turks pakket wil krijgen zal je eerst via Mijn Telfort voor Internet en TV moeten kiezen.

Dit is het zender overzicht dat weet je mischien al. Het gaat € 7,99 extra kosten per maand.

Mischien begrijp ik het verkeerd  omdat we nu alleen met mobiel over zijn gezet naar KPN als je met thuis internet klant van KPN bent dan is het in grote lijnen hetzelfde bestelbaar als extra pakket als je naast internet ook TV afneemt.

 


Oh ja je hebt helemaal gelijk, alleen de mobielen werden gecombineerd met KPN.

Dan zal ik via Telfort de televisie zenders bestellen, bedankt!


Graag gedaan.


Hi @Gintori, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

De opties voor internet en televisie gaan inderdaad nog via Telfort. Alleen je mobiele abonnement kan je via MijnKPN regelen en wijzigen. Zoals ik het nu lees is het voor jou opgelost.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag!


Reageer