Skip to main content

goeden avond 

heb thuis super wifi van kpn geinstalleerd februari 2022maar wil graag een tv abonnement erbij 4k voor 2 tv ontvangers

inclusief opname pakket

hoe doe ik dit?

met vr groeten kees

 

 

 

 

Gewoon inloggen op MijnKPN en tv activeren. 


Hallo @wolkendek ,

Ik ga er dan vanuit dat je nu alleen een thuisabonnement hebt voor internet. Je moet minimaal de beschikking kunnen hebben over een snelheid van 100 Mbit/s voor de activatie van het 4K-pakket.  

Wanneer je inlogt in Mijn KPN krijg je vanzelf die optie te zien als je kiest voor het wijzigen van jouw thuisabonnement.  

Lukt het niet via Mijn KPN? Bel dan morgen vanaf 8.00 met 0800-0402.

In het lijstje hieronder zie je alvast de mogelijkheden. 

TV + een tweede ontvanger + 4K-pakket kost dan 17,50 per maand extra. Het opnemenpakket is gratis inbegrepen bij twee ontvangers.

 


Hallo

ik heb super wifi met glasvezel 2 mobiele telefoons vast bellen en internet van kpn

 

en KPN box 12

heb alleen het 2 tv kastjes nodig want ik heb 2 ontvangers 

 

 


Hallo @wolkendek ,

Wanneer je inlogt in Mijn KPN krijg je vanzelf die optie te zien als je kiest voor het wijzigen van jouw thuisabonnement.  

Lukt het niet via Mijn KPN? Bel dan met 0800-0402. Daar helpen ze je dan verder. 


@wolkendek 

Welk abonnement heb je?

Voor 4K moet je KPN hussel hebben en zoals aangegeven moet er minimaal 100 Mb/s op jouw adres mogelijk zijn. 

 

  1. Je kan eventueel gratis 0800-0402 bellen.
  1. Je kan naar MIJNKPN gaan.
  1. Of je kan, indien nog niet gedaan, je profiel van dit forum zo compleet mogelijk invullen en op een moderater (KPN medewerker) wachten (duurt i.v.m. drukte wel een paar dagen).