Skip to main content

Graag zou ik bij langere afwezigheid van huis mijn tv en vast bellen willen/kunnen uitschakelen. Kan dat geregeld worden?

Hallo @Jos036 ,

Ja, dat kan. Maar voor Vast Bellen is dat niet handig. 

Het is een beetje afhankelijk van hoe oud jouw abonnement is of het via Mijn KPN kan. Lukt het niet via Mijn KPN? Dan kun je hiervoor sowieso bellen met 0800-0402.

Vast Bellen uitzetten is niet handig omdat je dan jouw nummer kwijtraakt. Vast Bellen kost ook maar ongeveer 2 euro per maand, dus ik zou daar niet aan beginnen. Wel kun je mogelijk een onbeperkt bellen-bundel tijdelijk uitzetten, mocht je die hebben. Daar valt ook veel meer op te besparen.  

TV uitzetten scheelt jou ongeveer 10 euro per maand voor alleen het basispakket. Heb je nog aanvullende pakketten, dan wordt de besparing groter. TV kun je daarna ook makkelijk weer aanzetten. 

Het is mogelijk dat je voor deze wijzigingen moet overstappen op KPN Hussel. In KPN Hussel is alleen internet vast aanwezig en voor de rest is alles los in modules aan- en uit te zetten.    

Mijn advies in om even te bellen of te chatten met KPN voor het beste persoonlijke advies. De klantenservice kan de wijzigingen dan ook meteen in werking stellen.

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Doordeweeks van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00.) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Hallo Noordzee,

 

Dank voor je antwoord. Ik heb Hussel, dus dat moet lukken.

Kunnen de TV-ontvangers dan gewoon blijven staan of moeten die terug?

Zal het zeker doen in overleg met de helpdesk zoals je aangaf.

Inderdaad is vaste telefoon maar €2,- en ben je je nummer kwijt.

Nogmaals dank en als je het antwoord weet op de TV-ontvangers ( ik heb er 2) dan hoor ik dat nog graag.

Met vriendelijke groet,

Jos


Als je tv uit het abonnement haalt moeten de ontvangers wel terug. Zodra je tv weer toevoegt aan het abonnement krijg je uiteraard weer ontvangers toegestuurd.


Dank voor de info. Is te begrijpen.

Fijne dag

Jos