Skip to main content

Sinds vanmorgen hebben we laat met onze afstandsbediening. Vanmorgen kon ik de volumeknop niet bedienen en deed de menuknop het wel.

Ik heb de interactieve ontvanger uit en aan gezet en toen deed het geluid het wel weer.

Nu is het zo dat alleen de volumeknoppen het doen en voor de rest niets.

De optie die er wordt gegeven is om de afstandsbediening opnieuw te koppelen maar dan moet je de menu knop kunnen bedienen.

De source knop kan ik indrukken maar dan verschijnt er geen rood lampje rechts bovenin. Op alle andere knoppen reageert het rode lampje wel maar geeft geen actie.

Boven gebruiken we dezelfde afstandsbediening en die heb ik geprobeerd om te gebruiken. Ook deze reageert niet, alleen de volumeknop. Ook de menuknop dus niet om de instellingen te bedienen!

Ik heb de stroom van de interactie ontvanger eraf gehad maar dit deed ook niets.

 

Wie heeft er een mogelijke oplossing?

 

 

Hoi @Madebymel Reset eerste even je afstandsbediening en zet dan de code opnieuw er in.
Dit doe je op de volgende manier:

Reset AB 5202

Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast.
De Led wordt nu rood
Druk op OK
Stel nu de afstandsbediening opnieuw in.

Afstandsbediening programmeren

Richt de afstandsbediening op de TV en druk 5 seconden op de AV knop samen met de cijfertoets uit de snelcodelijst tot de bovenste led rood wordt. (De AV knop is de knop onder de 7)
Druk daarna op de snelvooruitspoel-toets »
Controleer nu de toetsen voor volume en source (AV) en de TV-uit knop
En druk op OK

Snelcodelijst

1 Samsung
2 LG
3 Sony
4 Philips
5 Panasonic
6 Loewe
7 Grundig
8 Sharp
9 LTC
0 Hisense

 


Hoi! 
 

Bedankt voor je reactie @huistijger! Ik heb deze optie inderdaad ook al geprobeerd.

Wanneer ik de rode en blauwe knop indrukt verschijnt er na drie seconden geen rood led lampje.

ik ben bang dat de afstandsbediening is overleden??


Ah @Madebymel  hier kun je een nieuwe afstandsbediening bestellen.
1x per jaar kan dat gratis


Iik ga er van uit dat het inmiddels gelukt een nieuwe afstandsbediening te krijgen @Madebymel via de bestelpagina