Skip to main content
Beantwoord

alles in 1 naar hussel behoud ik dan mijn mediabox

  • January 19, 2020
  • 9 reacties
  • 267 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een pakket van alles in 1 van KPN. Nu wil ik graag een extra mediabox en zie dat het voordelige is om naar Hussel over te stappen. Ik heb namelijk ook opnemen erbij zitten en die krijg ik dan gratis. Nu is mijn vraag of ik dezelfde media box kan behouden? en blijven dan ook mijn opnames staan?

Met vriendelijke groet, 

Sylvia 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey Sylvia, welkom op het forum! Als je overgaat naar Hussel en dan een tweede ontvanger incl. opnemen toevoegt krijg je een extra tv ontvanger thuisgestuurd naast degene die je al hebt. Je opnames blijven gewoon bestaan. Die staan namelijk niet op je tv ontvanger maar zijn opgeslagen in ons netwerk. Dus ook als er eens een vervangen zou moeten worden blijf je gewoon toegang houden tot je opnames. Je kunt ze verder ook nog  bekijken via iTV Online (app/website).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 19, 2020

Voordeliger? Mag ik vragen welk abonnement u nu heeft en of u compleet bent? Heeft u bet pluspakket meegerekend? 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 19, 2020

Ik heb geen idee wat je bedoeld? Kun je uitleggen wat je met mediabox bedoelt. Misschien een tv-ontvanger?

Ga je die tweede ontvanger gebruiken voor een tweede tv? Als het alleen is voor het gratis opnemenpakket dan maakt het niet uit. Dat is los 4,99.

Ik zou tóch nog eens alle opties bij Hussel, die je nu in Alles in één hebt, aanklikken.

Je behoudt je huidige opnames en tv-ontvangers.

Opnames zijn tot 1 jaar naar opname houdbaar.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2020

Tv ontvanger bedoel ik inderdaad. Ik heb nu maar 1 tv ontvanger en wil ook voor een 2de tv een ontvanger hebben. Ik betaal nu 58,99 voor tv internet en bellen (die ik niet meer gebruik). Als daar een 2de ontvanger bij komt betaal ik 5 euro extra. En met hussel zou ik het bellen eruit doen en 2 ontvangers krijgen met opnemen gratis dan betaal ik maar 57,50. Internet blijft hetzelfde.

Maar als ik het dus goed begrijp is dat ik mijn tv ontvanger die ik nu al heb gewoon blijft met mijn opname erbij? 

Vriendelijke groet,

Sylvia


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 19, 2020

 

Maar als ik het dus goed begrijp is dat ik mijn tv ontvanger die ik nu al heb gewoon blijft met mijn opname erbij? 

Vriendelijke groet,

Sylvia

Als het goed is wel ja.

Maar u heeft geen pluspakket? Of maakt daar nooit gebruik van?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2020

Nee ik heb geen pluspakket. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 20, 2020

Gezien de prijs die je noemt ga ik even uit van dat je nu Alles in één Instap hebt.

Hussel met dezelfde snelheid (tot 50 Mb/s) zonder vaste telefoon en met 2 tv ontvangers is dan € 57,50 per maand.
Heb je ook een mobiel abo bij KPN dan kan je € 5 korting krijgen bij één of meer van de volgende extra pakketten:
Film1, Pluspakket, Fox Sports, of Spotify (premium danwel family).

Dan wordt het met bv het pluspakket in totaal € 59,49 per maand. (pluspakket bij Hussel 6,99 - 5,00 = 1,99).
Pluspakket = ca. 30 zenders waarvan 14 HD + een groot on demand aanbod van films en series.

Zenderaanbod.

Je huidige apparatuur blijft zoals ie is. Ook de opnames blijven. Doe de wijziging via je MijnKPN Account!


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 20, 2020

Nee ik heb geen pluspakket. 

Ok. En geen gratis ander pakket? Voetbalpakket ofzo? Want dat raak je dan kwijt. Als u dat niet heeft, dan ben je idd beter uit qua prijs en je hebt een extra ontvanger erbij. Doen zou ik zeggen. Die opnames blijven gewoon staan, als het goed is. Een enkele keer lees je hier opt forum weleens dat het fout gaat, maar ... het gaat ook 100en keren goed. En dat lees je hier niet natuurlijk :wink:

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2020

Hey Sylvia, welkom op het forum! Als je overgaat naar Hussel en dan een tweede ontvanger incl. opnemen toevoegt krijg je een extra tv ontvanger thuisgestuurd naast degene die je al hebt. Je opnames blijven gewoon bestaan. Die staan namelijk niet op je tv ontvanger maar zijn opgeslagen in ons netwerk. Dus ook als er eens een vervangen zou moeten worden blijf je gewoon toegang houden tot je opnames. Je kunt ze verder ook nog  bekijken via iTV Online (app/website).


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2020

Bedankt allemaal voor de reacties ik ga over naar hussel 😀