Skip to main content

Ik heb mijn alles in 1 pakket overgezet naar hussel. Ik heb bericht ontvangen dat alles is omgezet en  dat is ook te zien in mijn KPN.

Nu wil ik 4k aanvinken in de extra opties maar dit is niet mogelijk. 

Ondanks dat zowel mijn tv als de ontvanger geschikt zouden moeten zijn voor 4k.

Zie ik iets over het hoofd of zoek ik niet onder de juiste instellingen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Rene Andijk welk merk en type tv-decoder heb je in bruikleen van KPN?


En je weet ook dat er maar 3 4k zenders zijn?


Hallo @Rene Andijk ,

Het 4K-pakket kun je alleen krijgen als je minimaal 100Mbit/s aan internetsnelheid kunt krijgen. 
 

Je kunt het aanvullende pakket dan bestellen voor 2,50 per maand. Je ontvangt dan een speciale 4K-ontvanger (als je die nog niet hebt) en je hebt de mogelijkheid om vier extra zenders te ontvangen, waarvan drie echt in 4K worden doorgegeven. 
 

Als het niet lukt via Mijn KPN, dan heb je morgen vanaf 8.00 twee alternatieven. Je kunt dan bellen of chatten met KPN. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, tijdens de kerstdagen uiteraard gesloten.) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hallo @Noordzee 

 

Mijn internet snelheid staat op 500 aangezien wij ook glasvezel hebben.

En het gaat mij ook niet om de 3 zenders waar 4k op te ontvangen is maar ik heb mij laten vertellen dat je dit wel zou moeten instellen om Netflix 4k te kunnen ontvangen, of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Let wel ik ben een absolute analfabeet op dat gebied hoor 😐 dus wellicht zit ik er helemaal naast?

Wel bedankt voor de razendsnelle reacties overigens.

 


Je kan zonder 4K pakket ook 4K Netflix kijken hoor,geen probleem.Heb je de ZXV8001 of de VIP5202?


@Rene Andijk

Je hebt zeker de 4K-ontvanger nodig om Netflix  in 4K te kunnen kijken via KPN
  

Maar Netflix is geen onderdeel van het 4K-pakket. Wel trouwens een aantal 4K-films in het On Demand. 
 

Dus als je de juiste 4K-ontvanger al hebt, dan hoef je voor Netflix niet over naar het 4K-pakket. Dan zul je jouw Netflix-abonnement moeten aanpassen.
 

Lees er hier meer over: 

https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm


 

Netflix kijken in de beste kwaliteit

Netflix kijk je nu ook via de 4K tv-ontvanger van KPN. Voornamelijk Netflix Originals worden in 4K aangeboden. Je hebt hier wel een speciaal Netflix-abonnement voor nodig. Kies het premium abonnement om gebruik te maken van de 4K-kwaliteit.


Hallo @martijn197108 

 

Thnx voor ook jouw snelle reactie.

Dit zie ik op de sticker van de ontvanger.

VIP2952 V2 , weer n andere code dus? 😁


@Rene Andijk

Dat is dus geen 4K-ontvanger. Dan moet je dus wel over naar het 4K-pakket en dan krijg je van KPN een 4K-ontvanger. 

En dan ook nog jouw Netflix naar Premium zetten.

 


@Rene Andijk

Dat is dus geen 4K-ontvanger. Dan moet je dus wel over naar het 4K-pakket en dan krijg je van KPN een 4K-ontvanger. 
 

 

Hallo @Rene Andijk , of rechtstreeks op de smart tv kijken.

CC: @Noordzee 


@Rene Andijk

Dat is dus geen 4K-ontvanger. Dan moet je dus wel over naar het 4K-pakket en dan krijg je van KPN een 4K-ontvanger. 
 

 

Hallo @Rene Andijk , of rechtstreeks op de smart tv kijken.

CC: @Noordzee 

Bewaar dan wel altijd de afstandsbediening van de tv.Die heb je hiervoor nodig.


@Rene Andijk

Dat is dus geen 4K-ontvanger. Dan moet je dus wel over naar het 4K-pakket en dan krijg je van KPN een 4K-ontvanger. 
 

 

Hallo @Rene Andijk , of rechtstreeks op de smart tv kijken.

CC: @Noordzee 

Klopt zeker @JanD 

Maar veel klanten willen profiteren van de 5 euro entertainmentkorting die je kunt krijgen als je via KPN een abonnement op Netflix afsluit. En het is ook handiger om het via de KPN-ontvanger te kijken als dat mogelijk is. 


Thnx allemaal.

 

Klaarblijkelijk is dus een andere ontvanger nodig?

Ik zal morgen even contact proberen te leggen met KPN of ze mij deze nog kunnen leveren.

Hartelijk dank allemaal voor jullie uitleg en reacties.

Super dat er hier mensen zijn met kennis en zo vriendelijk zijn deze kennis te willen delen.

👍👍👍


Thnx allemaal.

 

Klaarblijkelijk is dus een andere ontvanger nodig?

Als je graag entertainment korting wil wel idd.Maar je kan het ook gewoon direct bij Netflix nemen en dan de smart app gebruiken.


Hallo @Noordzee 

 

Mijn internet snelheid staat op 500 aangezien wij ook glasvezel hebben.

En het gaat mij ook niet om de 3 zenders waar 4k op te ontvangen is maar ik heb mij laten vertellen dat je dit wel zou moeten instellen om Netflix 4k te kunnen ontvangen, of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Let wel ik ben een absolute analfabeet op dat gebied hoor 😐 dus wellicht zit ik er helemaal naast?

Wel bedankt voor de razendsnelle reacties overigens.

 

 

Als je een Smart TV hebt, kan je gewoon 4K kijken op de app's op de Smart TV.

Zo kijken wij Netflix en Disney+

 

Heb je het net omgezet naar Hussel?

Zo ja, wacht een paar dagen, ik denk dat het daarna wel mogelijk is.

Dan krijg je 1 4K KPN tv decoder (Arris 5202) en moet je 1 decoder inleveren. 

 

De Arris 2952 is op zich een hele goede HD KPN tv decoder.


Thnx allemaal.

 

Klaarblijkelijk is dus een andere ontvanger nodig?

Als je graag entertainment korting wil wel idd.Maar je kan het ook gewoon direct bij Netflix nemen en dan de smart app gebruiken.

Je kunt Netflix ook via KPN nemen en toch de app op de smarttv gebruiken hoor. Bij videoland kan dat niet, want videoland bij KPN is anders dan rechtstreeks bij videoland zelf en alleen beschikbaar op de ontvangers van KPN. Maar voor Netflix maakt dat niks uit.


Ja,dat dacht ik ook @Nick83 .alleen @Noordzee zegt dat dat het via de ontvanger moet voor korting ofzo.


Het moet niet @martijn197108 . 
 

Maar je hebt mogelijk een aantal voordelen als je Netflix en het. 4K-pakket afneemt bij KPN.

Het is echter niet noodzakelijk. 


Het moet niet @martijn197108
 

Maar je hebt mogelijk een aantal voordelen als je Netflix en het. 4K-pakket afneemt bij KPN?

Pffff,geen flauw idee.Ik ben niet zo van de films:joy:


Haha, ik ook niet. Geef mij maar live-sport. 


Ja,dat dacht ik ook @Nick83 .alleen @Noordzee zegt dat dat het via de ontvanger moet voor korting ofzo.

 

Geld alleen voor het aanmelden van Netflix i.v.m. de € 5,-- Hussel entertainment korting.

Daarna kan je hem op de KPN tv ontvanger, Smart TV, etc. bekijken. 


Ja,dat dacht ik ook @Nick83 .alleen @Noordzee zegt dat dat het via de ontvanger moet voor korting ofzo.

 

Geld alleen voor het aanmelden van Netflix i.v.m. de € 5,-- Hussel entertainment korting.

Daarna kan je hem op de KPN tv ontvanger, Smart TV, etc. bekijken. 

Ok,dat kan wel gewoon met de vip2952.

Dat is dus goed nieuws voor @Rene Andijk !


Thnx allemaal.

 

Klaarblijkelijk is dus een andere ontvanger nodig?

Als je graag entertainment korting wil wel idd.Maar je kan het ook gewoon direct bij Netflix nemen en dan de smart app gebruiken.

Dat schreef ik dus eerder in dit topic ook al.


Je kunt Netflix ook via KPN nemen en toch de app op de smarttv gebruiken hoor. Bij videoland kan dat niet, want videoland bij KPN is anders dan rechtstreeks bij videoland zelf en alleen beschikbaar op de ontvangers van KPN. Maar voor Netflix maakt dat niks uit.

Ik heb de Videoland ook op de SmartTV en op de app van Videoland @Nick83, dit werkt wel namelijk. 😉


Je kunt Netflix ook via KPN nemen en toch de app op de smarttv gebruiken hoor. Bij videoland kan dat niet, want videoland bij KPN is anders dan rechtstreeks bij videoland zelf en alleen beschikbaar op de ontvangers van KPN. Maar voor Netflix maakt dat niks uit.

Ik heb de Videoland ook op de SmartTV en op de app van Videoland @Nick83, dit werkt wel namelijk. 😉

Ja... klopt. Maar betaal je het via de factuur van KPN of rechtstreeks aan Videoland?


Hallo @Rene Andijk, ik zie dat jouw vraag inmiddels beantwoord is, heel fijn.

Je kunt Netflix ook via KPN nemen en toch de app op de smarttv gebruiken hoor. Bij videoland kan dat niet, want videoland bij KPN is anders dan rechtstreeks bij videoland zelf en alleen beschikbaar op de ontvangers van KPN. Maar voor Netflix maakt dat niks uit.

Ik heb de Videoland ook op de SmartTV en op de app van Videoland @Nick83, dit werkt wel namelijk. 😉

Ja... klopt. Maar betaal je het via de factuur van KPN of rechtstreeks aan Videoland?

Videoland is recentelijk aangepast. Het Videoland abonnement via KPN is nu hetzelfde als via Videoland zelf. Je kunt nu ook op de tv-ontvanger en op andere apparaten kijken met een abonnement op Videoland die je via KPN hebt afgesloten. Je leest heir alles over in ons Videoland topic: