Skip to main content

Hallo,

Ik heb nu alles in 1 standaard met Digitenne en betaal 67,50 per maand. Ik heb nu een extra ontvanger aangevraagd, en zou hiervoor 72,50 gaan betalen en een ontvanger toegestuurd krijgen. Zijn nu week verder maar nog niets ontvangen, wel melding per mail dat verbinding is aangepast.

Contact via chat wordt me verteld dat het niet kan dat ik wel 72,50 ga betalen maar geen extra ontvanger krijg. Verzoek om bestelling terug te draaien kon ook niet. Ga meer betalen voor niets extra's.  Na telefonisch contact wordt gemeld dat ontvanger er aan komt. Maar heb nog niets ontvangen. Weet nu niet meer waar ik aan toe ben.

Wil graag de ontvanger zoals afgesproken voor 72,50 inclusief Digitenne.

 

Hoi @HVA410 
Logisch dat je wilt hebben waar je voor betaald.
Alleen moeten ze wel weten wie je bent, zet daarom vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


@huistijger bedankt voor je tip, ik heb mijn forum profiel direct aangepast.


Per abuis vinkje aangetikt, maar heb nog geen antwoord op mijn vraag, blijft de vraag  nu wel actief??


Hoi @HVA410 
Heb het doorgegeven, het vinkje wordt weer weggehaald.


Hallo @huistijger ,

Goed bezig, en bedankt. heb jij enig idee of ik een reactie kan verwachten van KPN?


Je krijgt zeker een reactie, meestal binnen 24 uur.


En de kans is dan groot dat de  Digitenne-ontvanger alsnog met gezwinde spoed jouw kant op komt. 


Voor de duidelijkheid ik heb een 2e HD ontvanger besteld, maar die heb ik nog niet ontvangen, ook geen mail ontvangen met track en tracé (dat is toch wel gebruikelijk?)


Goedemiddag @HVA410, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dit is helaas een fout in onze achterliggende systemen, je hebt met je Alles-in-1 Standaard recht op 2 inbegrepen tv-ontvangers. Dit waren eerst 1 HD tv-ontvanger + 1 Digitenne ontvanger. Dit zou aangepast moeten worden naar 2 HD tv-ontvanger, en je zou dan voor de Digitenne ontvanger € 5,00 gaan betalen. Alleen het systeem trekt dit niet helemaal, waardoor het fout is gegaan. Ik heb de achterliggende afdeling en een collega hierover gemaild, om het aan te laten passen. Er is, voor zover ik kan zien, dus ook geen nieuwe HD tv-ontvanger onderweg. Ik kan deze wel opsturen, maar dan ga je nog weer € 5,00 extra betalen. 

Heeft het haast en wil je die tweede HD tv-ontvanger wel graag? Dan kan ik hem aanvragen en deze voor in ieder geval de 1e maand meteen vergoeden. Tot het goed is gezet in onze systemen. Wil je het dan even laten weten?

Heeft het geen haast, dan wil ik je vragen om even te wachten tot ik reactie heb hierop en zodra dat gelukt is zal ik alsnog de ontvanger aanvragen.


Hallo @Susan_ ,

Bedankt voor je bericht. Ik betaal nu voor 1 HD ontvanger en Digitenne 67,50. Als het aangepast wordt dan heb ik dus 2 HD ontvangers voor 67,50 en betaal ik voor Digitenne (die ik dus nu al heb) straks 5 euro. (Dat was ook hetgeen dat ik je collega's op de chat en per telefoon duidelijk heb proberen te maken). Dat ik dus per maand straks 72,50 moet gaan betalen ben ik het mee eens.

Ik heb er geen haast mee, en vind het belangrijk dat het geregeld wordt wat er afgesproken is.

Ik wacht je bericht af, en alvast bedankt voor je hulp.


@HVA410, het probleem is helaas nog niet opgelost in de systemen en het is niet bekend wanneer dit gaat gebeuren. Ik wil het volgende voorstellen: 
Ik vraag nu de tweede HD tv-ontvanger voor je aan. Op de bevestiging komt te staan dat je € 5,00 extra gaat betalen. Om dat te compenseren kan ik in één keer voor 6 maanden een vergoeding indienen. Dus 6 x € 5,00 = € 30,00. Dit zal op de volgende factuur in mindering gebracht worden, de facturen die daarna komen bevatten dus wel die € 5,00 extra maar die kosten heb je dan voor 6 maanden al teruggekregen. Ik kan het helaas niet zo invoeren dat je maandelijks € 5,00 korting krijgt. Na 6 maanden kijken we of het systeem aangepast is. Indien dat zo is kunnen het we goed zetten, zo niet dan voer ik nogmaals een vergoeding in!

Ga je akkoord met deze constructie? Want dan kan ik het invoeren en krijg je, eindelijk maar toch, je tweede HD tv-ontvanger opgestuurd! 


Hallo @Susan_ 

Bedankt voor je hulp, het is een creatieve oplossing😊.

Ik vind het goed om dit als tijdelijke oplossing te doen.

Maar hoe zit het met die aanpassingen die zouden dan dus automatisch moeten plaatsvinden?  En zo niet dan neem ik weer contact met je op? Of hou jij toezicht op de juiste afhandeling?

Bedankt voor je hulp, blij dat ik via jullie wel de juiste reactie krijg die in van je collega's op de chat en telefoon heb gemist.


@HVA410 , soms moet je creatief zijn als het niet via de normale weg wil! Wat bedoel je met aanpassingen die automatisch moeten plaatsvinden? Je kan nog steeds op de gewone manier dingen aanpassen in MijnKPN, zoals zenderpakketten. Je mag ook altijd weer terugkomen op het Forum zodat we je hierbij kunnen helpen!

Ik ga nu de tweede tv-ontvanger aanvragen en deze voor 6 maanden meteen vergoeden. Dit zal dus in mindering komen op de eerstvolgende factuur in één keer.


Hoi @Susan_ ,

 

Ik heb bericht ontvangen dat ontvanger is aangevraagd. Bedankt. Ik zie tzt de verrekening wel op de factuur terug.

Met de aanpassingen bedoel ik dat gene wat nu achter te schermen (nog) niet goed gaat. Hoe weet ik wanneer dat is opgelost? Of moet ik over 6 maanden opnieuw contact met je opnemen?

 

 


Ik betaal nu voor 1 HD ontvanger en Digitenne 67,50.

Alles-1-standaard is volgens mij normaal gesproken € 62,50. In dat pakket zit 100 mb internet, telefonie en tv: 2 ontvangers + opnemen. Als u nu al € 67,50 betaald, dan vraag ik me af of u nu (afgelopen jaren?) al niet 5 euro teveel betaald...


Nee, @Nick83 . Dat heeft ie niet. HVA410 had namelijk tot nu 2 TV  ontvangers. Dat dat geen 2 ITV waren maar 1 ITV en 1 Digit. maakt dus bij een abo met 2 ontvangers niet uit.

Alles in STANDAARD is 72,00.

Straks, met 3 ontvangers ( 2 X ITV + 1 X Digit.) zou het TS dus 77,00 moeten gaan kosten naar mijn mening….


Aha. 72 euro bedoel je toch? :thinking: 72,50 is voor internet en tv 4K.


Dank, @Nick83 . Scherp. Heb m’n bericht gecorrigeerd/aangepast. :wink: .


@HVA410 check! Ja wij houden het natuurlijk zelf ook in de gaten. Maar als we allebei nou over 5,5 maand een herinnering in onze agenda zetten dat we hier contact over hebben (kan gewoon in dit topic), dan weten we zeker dat we het niet vergeten! :wink:


Oke @Susan_ 

Doe ik, we houden contact.


@Susan_ volgens mijn zijn de aanpassingen nog steeds niet verwerkt. Zou jij er nog eens naar willen kijken, en eventueel je collega's vragen de juiste aanpassingen te (laten) doen zodat de juiste kosten worden berekend. Op dit moment betaal ik nog steeds voor de 2e ontvanger. (Weliswaar de afgelopen maanden door credit van jou gecorrigeerd).

Alvast bedankt.


Hoi @HVA410. Ik neem het even over van Susan. Ik heb zojuist een privebericht verstuurd.Â