Skip to main content

Wie heeft DE oplossing? 

Alles werkt zo sloom en traag. Als ik de tv box opstart krijg ik allemaal strepen in beeld voor 1 seconden en dan heb ik gewoon beeld. Zodra ik begin te zappen werkt alles heel sloom en vertraagd. Netflix en videoland kijken (vooral sinds de nieuwe v2 app) nou bekijk het maar wat die zijn helemaal traag en blijven steeds hangen op stilstaand beeld. Enige wat helpt is de kpn box aan en uit zetten met knop op de achterkant. Totdat je weer wisseld naar een andere app of tv menu en alles begint weer opnieuw, grrrrr. Komop betaal ik hiervoor mijn dure abbonomenten? Niks valt meer te kijken, baal hier zo erg van. 

Hoi @T.lin, ik lees dat jouw tv-ontvanger niet lekker werkt, dat is niet fijn. 

Het is druk op het forum op het moment. De snelste manier voor hulp hierbij is door te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Als je wilt denken we hier natuurlijk ook graag met je mee. Ben je intussen verder gekomen met jouw tv-ontvanger? 

Zo niet, dan ben ik benieuwd naar welke tv-ontvanger je hebt en hoe deze aangesloten is. En geef de tv-ontvanger een frisse start, dat helpt in veel gevallen goed.