Skip to main content

Ben al ruim 25 jaar klant bij kpn. 
Als je nu nieuwe klant word krijg je via play een jaar gratis. Als bestaande klant krijg je 4€ korting. 
Vind dit echt schofterig. Heb gebeld en er is geen oplossing voor. Dus dan alles maar opzeggen. 

Goedeavond beste ikzelf ben ook klant van kpn .in verleden heb ik ook een cadeau gekregen .maar als ze dat doen  gaan de abonnement prijs voor iedereen om hoog. Ik neem aan dat u dat ook niet wil. 😉


Ben al ruim 25 jaar klant bij kpn. 
Als je nu nieuwe klant word krijg je via play een jaar gratis. Als bestaande klant krijg je 4€ korting. 
Vind dit echt schofterig. Heb gebeld en er is geen oplossing voor. Dus dan alles maar opzeggen. 

 

Zoals @cornelis48 al aangeeft, helaas gaat elk cadeautje ten koste van de abonnementsprijs. 

 

Ik weet niet wat voor een soort abonnement u heeft?

 

Zelf heb ik KPN Hussel, dit kan alleen als je zowel internet als mobiel bij KPN heeft.

Dan krijg je op 1 extra pakket € 5,-- entertainment korting (en ook per mobiel abonnement korting)

Ik ga die € 5,-- korting voor ViaPlay gebruiken.

Tevens krijg je met Hussel het Pluspakket gratis.

Dus toch aardig wat korting voor een vaste klant, dacht ik zo. 

 

Ik betaal:

€ 64,-- per maand.

Hiervoor heb ik:

Internet 200/200 (bij glasvezel FTTH is up en down gelijk).

KPN tv pakket.

2de decoder (dus opname pakket gratis.

KPN Hussel, dus ook pluspakket gratis.

Verder heb ik ik 2 mobiele abonnementen van € 16,50 per maand. 


Dag @vincentvanderle Welkom hier op het KPN Forum en fijn om te horen dat je al zolang klant bij ons bent. Daar zijn we heel erg blij mee en dat waarderen we enorm. We hebben inderdaad geen standaard verlengkorting, maar dat betekent niet dat we niets voor onze vaste klanten doen. Sterker nog: er zijn tal van voordelen waar je van profiteert. Onlangs werd er een vergelijkbare vraag als de jouwe gesteld in dit topic en mijn collega Shyrin heeft daar heel mooi en duidelijk op een rijtje gezet wat wij allemaal doen voor onze vaste klanten. 


Dag @vincentvanderle Welkom hier op het KPN Forum en fijn om te horen dat je al zolang klant bij ons bent. Daar zijn we heel erg blij mee en dat waarderen we enorm. We hebben inderdaad geen standaard verlengkorting, maar dat betekent niet dat we niets voor onze vaste klanten doen. Sterker nog: er zijn tal van voordelen waar je van profiteert. Onlangs werd er een vergelijkbare vraag als de jouwe gesteld in dit topic en mijn collega Shyrin heeft daar heel mooi en duidelijk op een rijtje gezet wat wij allemaal doen voor onze vaste klanten. 

 

Ik mis via die mooie link de voordelen die ik boven heb vermeld.

Als je die erbij zet, dan is het helemaal compleet.:wink: