Skip to main content
Vraag

Als ik bluetooth oortjes koppel aan TV+ kan ik het geluid niet regelen met de afstandsbediening

• 26 maart 2025
  • 1 reactie
  • 8 keer bekeken

Ik kan draadloze oortjes aansluiten via instellingen enzo.,  maar dan kan ik het geluid niet harder of zachter zetten met de kpn afstandsbediening , heeft iemand een idee mss een vinkje ofzo, het gaat om het nieuwe kpn+ kastje.

Zodra ik het doosje opendoe krijg ik verbinding met oortjes maar een constant niveau geluid

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 28 maart 2025

Hi ​@WdeB!

Je afstandsbediening zal nu gekoppeld zijn aan je tv, en dat is dus ook het apparaat waarvan je het geluid bedient als je de afstandsbediening gebruikt. Wat je kunt proberen is het volgende:  Instellingen -> Apparaat -> Afstandsbedieningen en accessoires -> KPN Afstandsbediening -> Bedien je tv met de KPN AB -> Uit. Wellicht lukt het daarna wél om het geluid harder en zachter te zetten. Nadat je klaar bent met het gebruik van de oordopjes, kan je de optie weer op aan zetten. 

Ik hoop dat het op deze manier werkt, laat even weten of dat het geval is? Zelf hebt ik geen TV+ ontvanger aangesloten dus ik kan het niet voor je testen ðŸ˜…

Reageer