Skip to main content

Als ik via de afstandbediening de tv en box aan zet, duurt het enkele minuten voordat ik beeld op de tv krijg, je hoort wel de betreffende zender maar krijg geen beeld. Hét betreft het zwarte kastje waar de zenders op vermeld staan. 

Heb je toevallig nog een Motorola ontvanger staan?

Heb je dan ook nog, terwijl er al geluid is, de tekst “Druk op O om de ontvanger aan te zetten” in beeld?


Nee helaas. 

Zit al jaren bij KPN maar heb grijze haren ervan gekregen! 

Mn afstandbediening, achterkant waar batterijen zitten, sluit niet meer aan, of dat ik effu €25.00 wilde betalen!!! Voor vervanging! Belachelijk. Maw alleen het merk producten van "KPN" kan je gebruiken en volgens klantenservice niets anders. 

 


Je kunt gewoon gratis een nieuwe afstandsbediening bestellen via deze tool (registratie van je Thuisabonnement in je MijnKPN noodzakelijk). Gebruik Firefox, Google Chrome of Safari. In andere browsers als Edge en Internet Explorer werkt de tool niet.

Verder ben je over het aanzetten zeer vaag.

Heb je überhaupt beeld? De tv ontvanger geeft áltijd beeld namelijk, die is nooit helemaal zwart. Dus blijft je beeld zwart maar heb je wel geluid kan het ook aan het televisietoestel liggen.


Beeld is zwart maar duurt even voordat het zichtbaar wórdt je hoort wel geluid


Helemaal zwart dus… Dat is via de ontvanger dus onmogelijk. Er zal altijd de tekst moeten zijn die ik al noemde.

Oude TV? Merk? Model?


Mn afstandbediening, achterkant waar batterijen zitten, sluit niet meer aan,

Sluit niet meer aan op wat?

Als u zwart beeld hebt: staat uw tv überhaupt wel aan?


Hoi @M. van Balen, is het gelukt met de stappen die @PeterG noemde je afstandsbediening om te ruilen?
Wanneer je een motorola TV ontvanger hebt kun je deze omruilen via www.kpn.com/omruilen.
Ik zie op basis van de gegevens uit je profiel dat je een nieuwere ontvanger hebt die natuurlijk goed moet werken! Zou je de software eens kunnen verwijderen/herinstalleren volgens deze stappen? 
Mocht ook dat niet helpen, zou je dan kunnen toelichten hoe je TV ontvanger aangesloten zit op je TV en de experiabox?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!