Skip to main content

Ls,

Wanneer ik bij : Beeldscherm -Opstartscherm - Direct starten met live tv of radio instel

(start direct vanaf de laatst bekeken tv of radiozender)

Start hoe dan ook elke keer het tv geluid.

Werkt deze keuze niet?

Met vriendelijke groet,

Henknan

Ā 

Het werkt niet meer @HenknanĀ als je als laatste kanaal een radiozender had, je zet alles uit en de volgende dag weer aan, kreeg je altijd weer de radiozender. Na een laatste update werkt dat niet goed meer, heb ik ook gemerkt en aangekaart. Je komt dan weer terug op hetĀ laatst bekeken tv-kanaal. Is bij KPN bekend en aan een oplossing wordt gewerkt.

Ik ga er van uit dat je TV+ hebt met de DIW7022.


Nomen Nominandum ,

Hartelijk dank voor de snelle reactie enĀ  uitleg.

Ja TV+ met DIW 7022


Hi @Henknan, bovenstaande klopt inderdaad. Dit moet opgelost zijn met de nieuwe update. Deze update en hoe je 'm alsnog op jouw TV+ box zet (als je 'm nog niet hebt) lees je hier:

Ā 


HiĀ @Henknan, bovenstaande klopt inderdaad. Dit moet opgelost zijn met de nieuwe update. Deze update en hoe je 'm alsnog op jouw TV+ box zet (als je 'm nog niet hebt) lees je hier:

Ā 

Niet opgelost @Alexandra van KPNĀ , de decoder onthoudt de laatst gebruikte zender (nog) niet (meer).

Ook niet na de laatste update.

Ā 


@Nomen NominandumĀ Dankjewel voor de terugkoppeling! We nemen dit signaal mee.


Bij mij werkt "aan op laatste zender" sinds VANDAAG (!) niet meer. Gaat nu steeds aan op NPO 1. En als je dan direct op radio drukt wordt het beeld ook een puinhoop.Ā 

Update 1.134.1 heeft hier dus meer kwaad dan goed gedaan zo lijkt het @Alexandra van KPNĀ .

Ā 


@HenknanĀ  @Nomen NominandumĀ Het zat inderdaad niet in deze update, my bad! Dank voor jullie signalen. Ik verwacht dat dit meegenomen wordt in de volgende update. Zo gauw die er aan komt, kan je 'm vinden in onze Product Updates.