Skip to main content

Ik heb nu een contract van een jaar, met een hele mooie prijs.

Als ik een extra tv ontvanger wil, heeft dat gevolgen voor de korting dan wel de einddatum van mijn contract?

Ik heb nu een contract van een jaar, met een hele mooie prijs.

Als ik een extra tv ontvanger wil, heeft dat gevolgen voor de korting dan wel de einddatum van mijn contract?

 

Aan de korting gaat niets veranderen.

Einddatum contract misschien wel. 

Meestal een jaar. 

Kosten is € 5,-- per maand en je krijgt het opname pakket er gratis bij (mooi meegenomen toch?)😉

Als je het via MIJNKPN invult, kan je meteen zien wat het gaat kosten. 


'.'

 

 

Einddatum contract misschien wel.

En dat is nou net de vraag.


Is toch gewoon een toevoeging op je bestaande de abbonement?

Lijkt me niet dat de contractvoorwaarden opeens gaan veranderen. 

Je hebt ook geen oud abbonement, maar een hussel abbonement, want net een jaar zeg je.

Met een oud abbonement zou het anders zijn, maar met hussel niet.


Nou de einddatum wordt wel degelijk aangepast. Hier wordt met geen woord over gerept. Er is ook geen bedenktijd van 14 dagen! Het bestellen van een extra tv ontvanger valt niet onder koop-op-afstand. Kennelijk.


Nou de einddatum wordt wel degelijk aangepast. Hier wordt met geen woord over gerept. Er is ook geen bedenktijd van 14 dagen! Het bestellen van een extra tv ontvanger valt niet onder koop-op-afstand. Kennelijk.

 

Klopt, je koopt niets.

Hij is in bruikleen.

En in MIJNKPN, als u het daar gedaan hebt, wordt dit altijd meteen aangegeven.

MAAR is het is toch geen probleem dat de einddatum is veranderd?

Of wilt u volgend jaar weer overstappen? 😉


En toch klopt het niet. Een toevoeging op je hussel abbonement zou geen verschuiving van je contract datum moeten opleveren. Het heet niet voor niets hussel. 

Een moderator gaat hier op terugkomen/actie op ondernemen.


Hi @HGD,

Ik heb het ingaan van de wijziging even afgewacht en ben het nu elke dag even aan het controleren, maar zie nog steeds het volgende staan in onze interne systemen:

 

 

 

Je contractdatum staat dus nog steeds op de oorspronkelijke datum, dat maakt het extra bijzonder dat jij wat anders te zien hebt gekregen 🤔

Hoe staat dit nu op dit moment in je MijnKPN account bij einddatum contract?

 

 

 

Â