Skip to main content
Beantwoord

Als ik een opname verwijder wordt de opname niet verwijderd

• January 22, 2026
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik een opname mis, zie ik de melding: opname wordt verwijderd. Daarna blijft de titel echter staan. Dat is tegenintuïtief. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@hansvantilburg, goed dat je dit meldt! Dit is inderdaad bekend en doorgegeven aan de ontwikkelaars. Zie ook de Product Update hiervoor waarin Katana dit meldde: KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.212.3 | KPN Community

Hopelijk wordt dit met één van de toekomstige updates meegenomen zodat dit dan opgelost is. 
Houd de TV+ Product Updates hiervoor in de gaten! Als er een nieuwe update bekend is laten we het daar weten. 

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 22, 2026

Dat merk ik ook steeds bij het wissen  van de laatste aflevering van een serie. Hoogst irritant. 

Ik heb dit probleem al eens gemeld hier op het forum, maar helaas is het nog niet opgelost.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2026

Hi ​@hansvantilburg, goed dat je dit meldt! Dit is inderdaad bekend en doorgegeven aan de ontwikkelaars. Zie ook de Product Update hiervoor waarin Katana dit meldde: KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.212.3 | KPN Community

Hopelijk wordt dit met één van de toekomstige updates meegenomen zodat dit dan opgelost is. 
Houd de TV+ Product Updates hiervoor in de gaten! Als er een nieuwe update bekend is laten we het daar weten. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 25, 2026

Dit is van de laatste tijd. Daarvoor ging het goed volgens mij. 

Dan maar even terug naar start en naar opgeslagen. Dan is ie gelukkig wel weg.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 25, 2026

Dit is van de laatste tijd. Daarvoor ging het goed volgens mij. 

Dan maar even terug naar start en naar opgeslagen. Dan is ie gelukkig wel weg.

Ja, is volgens mij sinds een bepaalde update. 

De gewiste opname is ook weg met de Terug-knop. Maar zowel deze manier als jouw manier is een workaround. Deze bug moet gewoon snel door kpn opgelost worden.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 25, 2026

Als ik een opname mis, zie ik de melding: opname wordt verwijderd. Daarna blijft de titel echter staan. Dat is tegenintuïtief. 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe verwijder jij de opname? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 25, 2026

Joop2011. de reactie van Sanne van KPN eerder hier.