Skip to main content

vreemd de chat werkt niet van de KPN 

 

en ik wil graag weten als je 2 tv kastjes hebt of je er een kan inleveren ik betaald nu 5 euro voor een tv kastje die ik niet gebruik al tijdje maar ook is me vraag mocht ik er weer een willen als ik een extra tv aan wil schaffen kan ik dat dan weer zelf aanpassen ??? ben namelijk bang als ik het aanpas meteen vast zit aan een ander abonnement klopt dit ??

Hallo @Robert23 binnen Mijn KPN kun je je (TV) abo aanpassen.

Als je nu een abo voor 2 tv’s hebt, kun je er 1 uitvinken en dan krijg je vanzelf het verzoek om 1 decoder te retourneren. Denk er wel om dat je dan tevens ‘gratis  opnemen’ kwijt raakt of je moet er weer een aanvullend abo van €5 per maand op nemen.

 


dus als ik het goed begrijp lever ik 1 kastje in en raak ik me gratis opnemen kwijt ? 

en dat ga ik dan betalen voor hoeveel ??

 

daarbij wil ik ook graag weten waarom de app Apparatuur controleren en omruilen niet werkt ik krijg totaal niks te zien ??

 

en nog een vraagje als ik weer tv extra wil kan ik gewoon weer een kastje aanvragen ??


Hallo @Robert23 ,

De chat werkt al sinds 1 juli 2022 niet meer. 

Je kunt ten alle tijden via bijvoorbeeld MijnKPN jouw abonnement verminderen en daarna weer uitbreiden. Alles behalve het standaard internet van 44 euro is een aanvullende optie.

Vind je het opnemen pakket belangrijk? Dan kun je beter de tweede ontvanger aanhouden. Want bij twee ontvangers is het opnemenpakket gratis en bij één ontvanger kost dat opnemenpakket vijf euro. Precies evenveel als de tweede ontvanger dus.    

De tool apparatuur omruilen werkt niet helemaal lekker op dit moment. Dat is al doorgegeven aan KPN. 

Tenslotte hieronder nog een plaatje met de verschillende mogelijkheden op basis van KPN Hussel: 

 

 


dus als ik het goed begrijp lever ik 1 kastje in en raak ik me gratis opnemen kwijt ? 

Welk abonnement heeft u? Hussel of Alles-in-1? Wat staat er op de factuur? 


Beste @Robert23, welkom! Het klopt wat JanD en Noordzee zeggen. Wel nog de kanttekening dat de vraag van Nick83 heel relevant is: als jij Alles-in-1 Standaard hebt (en dus nog geen Hussel), dan zit het tweede kastje erbij inbegrepen. Die kan je dan niet apart opzeggen.