Skip to main content

ALS IK DE FILMS VAN HET PLUSPAKKET GZIEN HEB EN WIL TERUG NAAR GEWONE ZENDERS HOE LOS IK DAT OP ?

Met het huisje/tv knop kom je altijd weer terug bij beeld van normale zenders.

 

En met de shift toets, type je in kleine letters ipv HOOFDLETTERS

 


Hollo beste mensen kpn  ik blijf met het zelfde    probleem zitten bij het terug tv knop blijft de laatste film iedere keer terug komen.  dus hij schakeld niet terug. 


Ik kan het probleem niet reconstrueren, dus begrijp ik het ook niet helemaal.

Maar als je aan het einde van een film op de terug knop drukt (als je ab geen stop knop heeft) dan kun je de film (in de aftiteling) stoppen. Met diezelfde knop (meermaals drukken) of met de TV/ huisje knop kun je ook weer terug naar tv zenders kijken.


Hier een paar keer herhaald, maar met de huisje knop kom je toch echt weer terug bij tv beeld, zoals bij elk punt in het menu.

Huisje knop -> Wilt u de video stoppen? -> OK -> en hij staat weer op een normale zender


Is het inmiddels gelukt om weer terug te komen op je gewone zenders, @Pomerans?

 

Hier een paar keer herhaald, maar met de huisje knop kom je toch echt weer terug bij tv beeld, zoals bij elk punt in het menu.

Huisje knop -> Wilt u de video stoppen? -> OK -> en hij staat weer op een normale zender

Dit, zoals Dennis beschrijft, zou moeten werken. En ook als je in plaats van de huisje-knop de tv-knop gebruikt.

En daarnaast kun je met de stop- of terugknop de film ook stoppen. Alleen kom je dan terecht in het filmmenu, en zul je terug/huisje/tv nog weer moeten gebruiken om weer bij je tv zender uit te komen.

 

Als het nog steeds niet lukt, dan raad ik de volgende dingen aan:

  • vervang eventueel de batterijen van de ontvanger als deze er al lang inzitten. Of haal ze er even uit en stop ze er weer in zodat je zeker bent dat ze goed contact maken.
  • herstart je tv ontvanger door hem even van het stroom te halen, of met de schakelaar achterop
  • als dat niet helpt, geef hem een frisse start (Menu > Systeem)