Skip to main content
Beantwoord

Als ik overstap naar TV+ blijven mijn opnames dan bewaard?

• December 26, 2025
  • 6 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik heb momenteel KPN interactieve TV met opnemen en wil overstappen naar KPN TV+ met opnemen. Blijven mijn huidige opnames beschikbaar als ik overgestapt ben inclusief de overstap naar de nieuwe tv-box, of begin ik met een schone lei?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Dennis197712 

Als je je abonnement verlengt of omzet naar de nieuwste abonnementvorm blijven jouw opnames behouden. Die staan op de KPN servers, gekoppeld aan jouw abonnementsnummer. Zorg er alleen wel voor dat het opname pakket meegaat naar het nieuwe abonnement.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 26, 2025

Hallo ​@Dennis197712 

Als je je abonnement verlengt of omzet naar de nieuwste abonnementvorm blijven jouw opnames behouden. Die staan op de KPN servers, gekoppeld aan jouw abonnementsnummer. Zorg er alleen wel voor dat het opname pakket meegaat naar het nieuwe abonnement.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2025

Dank voor de snelle reactie! Ik kan via de app interactieve TV omzetten naar TV+: en in datzelfde keuzemenu staat ook opnemen als optie. Is dat aanvinken voldoende of is het beter om dit dan via de klantenservice om te zetten?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 26, 2025

Als jij dat in het keuzemenu aanvinkt moet dat goed gaan, zolang het direct meegaat met de omzetting naar TV+

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2025

Top, wederom bedankt!

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 27, 2025

Als je je abonnement verlengt of omzet naar de nieuwste abonnementvorm ...

Voor de volledigheid: verlengen of omzetten van het internetabonnement is niet meer nodig en kan dus ook later (of nooit): bij ieder abonnement is nu TV+ mogelijk. Wel geldt: eenmaal TV+ dan kun je niet meer terug naar de oude ontvangers.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Dennis197712, welkom op de community. Als je van interactieve TV overstapt naar TV+ blijven je opnames inderdaad bewaard, mits het Opnemenpakket aan blijft staan. Zoals Arjan al zegt is het tegenwoordig niet meer nodig om het volledige abonnement aan te passen, je kunt ook alleen het tv deel van het abonnement aanpassen. Je kunt beide opties naast elkaar leggen, het hele abonnement wijzigen en alleen het tv deel, om te kijken wat voor jou het beste is. Mogelijk heb je bij het internet deel van het abonnement extra's die anders zijn bij het TV+ abonnement. Dan kan je kiezen wat het beste aansluit bij jouw wensen 🙂