Skip to main content
Beantwoord

Als ik uit het TV menu ga, gaat de ontvanger vanzelf naar Nederland 1

• February 21, 2023
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Barryss
Nieuwkomer

Als ik bv espn kijk en naar menu ga , waarom gaat deze dan , na terug knop te drukken om uit menu te gaan , vanzelf naar Nederland  1 ?.

Beste antwoord door Erik van KPN

We hebben hier terugkoppeling op, @Barryss. Het klopt dat je met de terugknop uiteindelijk op NPO 1 uitkomt. Wil je uitkomen op de zender waar je was, gebruik dan de Homeknop om het menu te sluiten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 23, 2023

Hoi @Barryss, welkom hier. 

Allereerst ben ik benieuwd welke ontvanger je hebt? Staat voorop de ontvanger. 

En je bent niet begonnen bij 1? Ik vermoed van niet, maar toch ben ik benieuwd. 

Barryss
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2023

Zonder bij ned 1 te zijn geweest,  gaat hij ook bij verlaten menu vanzelf naar 1 .

Dit gebeurt tot nu toe alleen bij tv kijken. 

Mijn box : Sagemcom DIW7022

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2023

Welk menu bedoel je. Welke je krijgt als je eerst naar het tandwiel gaat en dan verder met ok voor instellingen enzo?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 24, 2023

Ik heb het met een collega ook even getest en ja bij ons gaat het ook zo. Alleen gaat het niet elke zender terug naar NPO 1. Lijkt wel alsof het afsluiten van het menu niet goed gaat. Nemen wij mee naar de ontwikkelaars. Bedankt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 24, 2023

12:22 Ik heb 't nog niet kunnen reproduceren, Bart_Z . Wat dus niet wil zeggen dat het niet gebeurt.

Update 12:52

Ah, zat nu 'diep’ in het menu. En na terug kom je dan inderdaad op NPO 1. (had radio veronica aan toen ik het menu in dook voor een vraag hier).

Gelukkig is simpelweg het zendernummer intoetsen van de zender die je had of wilt voldoende om daar weer te komen. Maar logisch zou terugkomen op dezelfde zender zijn inderdaad.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 27, 2023

Precies dat ja. Feedback ligt bij de ontwikkelaars inmiddels. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2023

We hebben hier terugkoppeling op, @Barryss. Het klopt dat je met de terugknop uiteindelijk op NPO 1 uitkomt. Wil je uitkomen op de zender waar je was, gebruik dan de Homeknop om het menu te sluiten.