Skip to main content

Als ik bv espn kijk en naar menu ga , waarom gaat deze dan , na terug knop te drukken om uit menu te gaan , vanzelf naar Nederland  1 ?.

Hoi @Barryss, welkom hier. 

Allereerst ben ik benieuwd welke ontvanger je hebt? Staat voorop de ontvanger. 

En je bent niet begonnen bij 1? Ik vermoed van niet, maar toch ben ik benieuwd. 

 


Zonder bij ned 1 te zijn geweest,  gaat hij ook bij verlaten menu vanzelf naar 1 .

Dit gebeurt tot nu toe alleen bij tv kijken. 

Mijn box : Sagemcom DIW7022


Welk menu bedoel je. Welke je krijgt als je eerst naar het tandwiel gaat en dan verder met ok voor instellingen enzo?


Ik heb het met een collega ook even getest en ja bij ons gaat het ook zo. Alleen gaat het niet elke zender terug naar NPO 1. Lijkt wel alsof het afsluiten van het menu niet goed gaat. Nemen wij mee naar de ontwikkelaars. Bedankt. 


12:22 Ik heb 't nog niet kunnen reproduceren, Bart_Z . Wat dus niet wil zeggen dat het niet gebeurt.

Update 12:52

Ah, zat nu 'diep’ in het menu. En na terug kom je dan inderdaad op NPO 1. (had radio veronica aan toen ik het menu in dook voor een vraag hier).

Gelukkig is simpelweg het zendernummer intoetsen van de zender die je had of wilt voldoende om daar weer te komen. Maar logisch zou terugkomen op dezelfde zender zijn inderdaad.


Precies dat ja. Feedback ligt bij de ontwikkelaars inmiddels. 


We hebben hier terugkoppeling op, @Barryss. Het klopt dat je met de terugknop uiteindelijk op NPO 1 uitkomt. Wil je uitkomen op de zender waar je was, gebruik dan de Homeknop om het menu te sluiten.