Skip to main content

Als je een opgenomen programma wilt doorspoelen loopt het beeld niet mee. Dus gokken wanneer de reclame ongeveer voorbij is. Zie in het Forum dat dit idd het geval is bij de app, maar ik kijk niet via de app.

Hoe spoel je door?

Wij doen het met het knopje rechts van de play / pauze toets en bij ons loopt (gelukkig) het beeld wel mee.

Dus niet met de ok toets en de pijltjes toetsen.

 

@DLD , mag ik vragen waarom jij op deze vraag een like op geeft?


Merk dit idd ook, maar alleen als je (heel) snel doorspoelt (in ieder geval vaak bij 32x en 64x, misschien ook bij 16x, maar weet ik niet uit mijn hoofd)


De reclame is meestal 8 minuten. De tijd telt in ieder geval mee tijdens spoelen (TV+ en interactieve tv Arris en Arcadyan).

In een opname is reclame overslaan met een tijdsprong makkelijker. 8 0 0 intoetsen en de toets voor doorspoelen indrukken. En je bent direct 8 minuten verder. 


Gisteren een opname van Vera gezien en spoelen ging goed inclusief beeld.

 

Je bedoelt toch niet terugkijken?

Terugkijken kan je zo wie zo niet doorspoelen. 

 

Reset de Sagacom DIW7022 eens.

Zet alles aan.

Houdt de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt.

Wacht totdat je een popup scherm krijgt.

Kies voor opnieuw opstarten en laat hem rustig opnieuw opstarten. 


Welke KPN tv decoders hebben jullie? 


Welke KPN tv decoders hebben jullie? 

DIW7022


De reclame is meestal 8 minuten. De tijd telt in ieder geval mee tijdens spoelen (TV+ en interactieve tv Arris en Arcadyan).

In een opname is reclame overslaan met een tijdsprong makkelijker. 8 0 0 intoetsen en de toets voor doorspoelen indrukken. En je bent direct 8 minuten verder. 

Misschien gemist 

Met blauwe knop sla je 5 minuten over.