Skip to main content

Hoi…

 

Ik ben nieuw hier.

 

Als ik wil zappen dan gaat die naar de volgende zender en pauzeert die dan moet ik eerst terugspoelen en dan gaat die verder met afspelen vd zender.

Of ik krijg de vraag of ik live tv wil beëindigen.

 

Ik wil graag gewoon zappen en niet dit bovenstaande.

Doe ik iets fout of is het gewoon een instelling?

 

Alvast bedankt.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Hoi…

 

Ik ben nieuw hier.

 

Als ik wil zappen dan gaat die naar de volgende zender en pauzeert die dan moet ik eerst terugspoelen en dan gaat die verder met afspelen vd ze, nder.

Of ik krijg de vraag of ik live tv wil beëindigen.

 

Ik wil graag gewoon zappen en niet dit bovenstaande.

Doe ik iets fout of is het gewoon een instelling?

Hoi, ik weet precies wat je bedoelt, want ik heb hetzelfde. Bloed irritant, dus ik wil daar ook vanaf. Is het bij jou inmiddels opgelost  en zo ja, mag ik dan vragen hoe?


Beste @Wilhelmina217, rot dat jij hier ook tegenaan loopt! Heb jij jouw TV+ Box ook conform ons aansluitbeleid aangesloten?

Zo niet, wil je dat eens proberen? Als dat wel het geval is, kan je dan een eigen topic met je vraag aanmaken? We helpen je graag verder. 


Ik heb situatie 1 alles origineel en niks ertussen. Als je draadloos internet aanbiedt zorg dan op zijn minst dat het signaal sterk genoeg is. Bij ziggo krijg je tenminste wifi versterkers er gratis bij. Het is echt waardeloos dat je zenders frezen bij het zappen


@Naamloosgeval wil jij dit bericht in jouw eigen topic plaatsen? Er lopen nu meerdere zaken door elkaar, wat het overzicht niet ten goede komt. 


Beste reageerders, het probleem is inmiddels met behulp van een externe monteur en via de instellingen van de tv met de afstandbediening opgelost. In mijn geval had het dus niet met het modem te maken. Alsnog dank voor de reacties.