Skip to main content

Ik heb bij mijn switch naar Hussel blijkbaar aangegeven maar 1 TV ontvanger te willen hebben. Nu had ik er twee dus heb ik bericht gekregen dat er 1 teruggestuurd moet worden. Aangezien het qua prijs niet uitmaakt (bij twee ontvangers gratis opnemen-pakket) zou ik gewoon beide TV-ontvangers willen houden. 

Kan dit aangepast worden zodat deze niet teruggestuurd hoeft te worden?

Hallo @Michael001 ,

Dit kun je zelf aangeven in Mijn KPN. Of bel even naar 0800-0402. 
 

Ik vrees wel dat er alsnog een ontvanger wordt opgestuurd en dat er eentje dan weer terugmoet. 


Hoi @Michael001. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice of zelf geregeld in MijnKPN? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag.


Hoi @Vikash , ik heb een paar keer geprobeerd om de wijziging te doen via Mijn KPN maar dan krijg ik de melding: wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens. 
 

Gisteren werkte het ook niet. Kun jij helpen? 


Wat jammer dat het niet gelukt is in MijnKPN. Ik heb zojuist geprobeerd om een extra tv-ontvanger toe te voegen aan jouw abonnement. Het lijkt er op dat ik tegen hetzelfde probleem aanloop, maar het kan soms even duren voordat een wijziging zichtbaar is in onze systemen. Ik zal op een later moment nog eens bekijken of het is gelukt. Mocht het jou toch lukken om een extra tv-ontvanger toe te voegen in MijnKPN, dan hoor ik dat graag. Onze excuses voor het ongemak!