Skip to main content
Antwoord

Alweer foutcode 143

  • January 20, 2021
  • 2 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik ben ondertussen al 2 dagen bezig.met deze foutcode, heb de stappen al gevolgd. Hij doet het dan weer even en hoppa.. daar is de melding weer. Ze wisselen elkaar ook mooi af..

Ik ben zo klaar met jullie box. Wanneer gaan jullie nu echt actie ondernemen!

 

Beste antwoord door Jose_

Hoi @Foutcode 143 again, welkom op het forum!

Wat irritant dat je telkens deze foutcodes krijgt. :disappointed_relieved:  Wellicht gaat er iets mis met de verbinding tussen de Experia Box en de tv-ontvanger. Heb je al eens met de klantenservice gebeld om alles te controleren? We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2021

Hoi @Foutcode 143 again, welkom op het forum!

Wat irritant dat je telkens deze foutcodes krijgt. :disappointed_relieved:  Wellicht gaat er iets mis met de verbinding tussen de Experia Box en de tv-ontvanger. Heb je al eens met de klantenservice gebeld om alles te controleren? We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 27, 2021

@Foutcode 143 again 

Zit er misschien een verbindingsset via het stopcontact tussen? Dat is bij 99,99 % van deze melding de boosdoener.