Skip to main content
Beantwoord

amazon app werkt niet

  • March 23, 2020
  • 4 reacties
  • 443 keer bekeken

ik heb zaterdag een abonnement afgesloten bij Amazon, zaterdag heeft het prima gefunctioneerd. daarna niet meer.  Kom er via kanaal 203 of via  het menu niet meer in.

Heb al harde reset met modem gedaan

Beste antwoord door AlfonsL

sorry had eerder geen tijd door werkzaamheden.

Ja, het is opgelost, TV kastje opnieuw opgestart incl software opnieuwinstalleren.

probleem was daarmee verholpen.

 

gr

Alfons

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 26, 2020

Hoi Alfons, welkom op het forum! Vervelend dat het op dit moment niet werkt. Alleen, het is me nog niet helemaal duidelijk wat er nu aan de hand is. Wat gebeurt er precies als je Amazon via de ontvanger probeert te openen? Zwart scherm, foutcode, iets anders? 

Je geeft ook aan dat je het modem een harde reset hebt gegeven. Bedoel je daar echt de Experia Box (wit) mee, of toch de tv ontvanger (zwart). En wat voor reset heb je precies gedaan?


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 30, 2020

Je hebt niet meer gereageerd, Alfons. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord mijn eerder gestelde vragen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 30, 2020

sorry had eerder geen tijd door werkzaamheden.

Ja, het is opgelost, TV kastje opnieuw opgestart incl software opnieuwinstalleren.

probleem was daarmee verholpen.

 

gr

Alfons

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 31, 2020

Top, goed om te horen :)