Skip to main content

De afgelopen week lukt het me niet om de Amazon Prime-app via mijn KPN abonnement op het scherm te krijgen. Na het Amazon logo gaat het beeld op zwart. Gebruikelijke herstelpogingen als aan- en uitzetten van mijn ontvanger leveren niets op.

Heeft iemand dezelfde ervaring en wel een antwoord gevonden?

 

Jeroen Schoondergang

Ha @Jeroen Schoondergang, welkom! Is het inmiddels wel gelukt? Mocht dat niet zo zijn, zou je dan de ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Dat kan via de instellingen van het menu van de ontvanger. Mocht het dan nog niet werken, wil je dan ook je profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Welke tv-ontvanger heb je trouwens?


 

Ha @Jeroen Schoondergang, welkom! Is het inmiddels wel gelukt? Mocht dat niet zo zijn, zou je dan de ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Dat kan via de instellingen van het menu van de ontvanger. Mocht het dan nog niet werken, wil je dan ook je profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Welke tv-ontvanger heb je trouwens?

Hallo, nee ik heb nog steeds geen beeld. Ik zal nog een keer een reset proberen. 


Top! Jij bent ondertussen niet de enige die hier tegenaan lijkt te lopen en we zijn inmiddels aan het uitzoeken of er misschien iets aan de hand is. Ik ben benieuwd hoe het na de frisse start is. Als het niet opgelost is, vul je dan je profiel aan met je adres en klantnummer? Ik ben ook benieuwd welke tv-ontvanger je hebt. 


Top! Jij bent ondertussen niet de enige die hier tegenaan lijkt te lopen en we zijn inmiddels aan het uitzoeken of er misschien iets aan de hand is. Ik ben benieuwd hoe het na de frisse start is. Als het niet opgelost is, vul je dan je profiel aan met je adres en klantnummer? Ik ben ook benieuwd welke tv-ontvanger je hebt. 

Ik heb een reset gedaan (frisse start). Amazon doet het na opnieuw inloggen weer. 


Super! Mocht het nog eens voorkomen, trek gerust weer aan de bel!


Te vroeg gejuicht. Na een reset lukt het me om er één keer op te komen. Daarna wordt het scherm na het logo van Prime weer zwart. Dus een oplossing is het vooralsnog niet. De ontvanger is een Arris Vip 2952. Ik heb hem op een KPN Experia V10


Hè, da's jammer! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik hoe het er aan deze kant voor staat. Ervaar je dit elke keer als je Amazon Prime opstart? Of lukt het soms ook wel om het gewoon werkend te krijgen? En werkt bijvoorbeeld de Netflix app wel goed? En hoe zit het met ‘gewoon’ tv kijken? Ervaar je daar ook klachten?


Hoi @Jeroen Schoondergang, ik heb een aanvullende vraag op bovenstaande reactie van me. Zou je, naast het invullen van je profiel ook in onderstaand topic een berichtje willen plaatsen met het merk/type tv en type tv-ontvanger die je gebruikt?

 

 


Te vroeg gejuicht. Na een reset lukt het me om er één keer op te komen. Daarna wordt het scherm na het logo van Prime weer zwart. Dus een oplossing is het vooralsnog niet. De ontvanger is een Arris Vip 2952. Ik heb hem op een KPN Experia V10

Tv is een Medion