Skip to main content

Hier ook 2x zte 8001 settop box met duurste abonnement, early adopter. Beneden amazon prime via apple of tv geen probleem. Echter op zolder een cinema beamer, dus geen mogelijkheid afspelen amazon prime.   Beetje vreemd en omruilen geen optie? #opzoeknaaroplossing. 

Hoi @CubuX, misschien niet helemaal wat je bedoeld, maar is een Chromecast met hdmi een optie?


 

Hier ook 2x zte 8001 settop box met duurste abonnement, early adopter. Beneden amazon prime via apple of tv geen probleem. Echter op zolder een cinema beamer, dus geen mogelijkheid afspelen amazon prime.   Beetje vreemd en omruilen geen optie? #opzoeknaaroplossing. 

*Admin: samengevoegd met eerder aangemaakt eigen topic. 


Alles is een optie. Mijn punt is dat ik een settop box heb van kon. Premium wel te verstaan. Op andere settopboxen is het wel mogelijk maar met zte 8001 niet?  4k abo met 500mbit. 


Je kunt daarvoor inderdaad het beste afwachten op een reactie van een KPN moderator. Dit kan wel een dag of 5 duren. 
Als je je forumprofiel (rechtsboven) aanvult, hebben ze ook jouw informatie bij de hand. 


Beste Anneke-Anna

 

will do. Dank voor de snelle reactie 

 


Hoi @CubuX. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je graag Amazon Prime wilt kijken via de tv-ontvanger van KPN. Je ontvangt zo een privebericht. Als je daar een reactie op stuurt help ik je verder.